Ik wil een plaatje invoeren wat een bepaalde vorm met daaromheen een transparent gedeelte zodat je van het rechthoek alleen die vorm erin ziet. Flash maakt dit transparent gedeelte wit .....
?!
uhm... wat is je achtergrondkleur
post ff een screenshot, dan weet ik wat je bedoeld
Stoer; Marduq
ik denk niet dat daar een screenshot voor nodig is...Op maandag 28 januari 2002 00:53 schreef XangadiX het volgende:
?!
Hij wil gewoon een GIF in z'n FLASH-gebeuren hebben waarbij de transparantie van de GIF ook wordt toegepast in z'n FLASH-handeltje.
De ellende is dus dat het transparante gedeelte van de GIF in FLASH ineens niet meer transparant is.
Ook ik ben benieuwd naar het antwoord op deze vraag.... ik zat er een tijdje geleden ook mee en heb nu een oplossing waar ik nog niet helemaal happy mee ben
Hmm, ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld. Probeer eens een transperant GIFje te importeren. Als het goed is behaal je daarmee wel het gewenste resultaat. Of een .EPS uiteraard. Om wat voor afbeelding gaat het ?
/edit
te laat.
btw. bij mij werkt transperante gif wel ...
/edit
te laat.
yeah.... da's al iets...Op maandag 28 januari 2002 00:56 schreef willem169 het volgende:
Hmm, ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld. Probeer eens een transperant GIFje te importeren. Als het goed is behaal je daarmee wel het gewenste resultaat. Of een .EPS uiteraard. Om wat voor afbeelding gaat het ?
/edit
te laat.
vertel... vertel....
Ja klopt .. importeren werkt wel.. als je het kopieert van een ander programma werkt t nie.. maar das opzich best logisch
importeren als PNG24.
Flash knijpt de bestandsgrootte daarna zelf wel uit..
Flash knijpt de bestandsgrootte daarna zelf wel uit..
mijn gifjes doen het altijd uitstkend in flash, of liever de transparantie zie je dus niet
Stoer; Marduq
Hm.. deze vraag is misschien een beetje related..
Flash filmpjes kunnen zeker niet zelf (net als gifjes) gedeeltelijk transparant zijn?
Dat zou namelijk een hoop geklooi met uitrekenen schelen om wat lijntjes op mekaar uit te laten komen
Flash filmpjes kunnen zeker niet zelf (net als gifjes) gedeeltelijk transparant zijn?
Dat zou namelijk een hoop geklooi met uitrekenen schelen om wat lijntjes op mekaar uit te laten komen
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Ja dat kan, maar werkt alleen in IE.Op maandag 28 januari 2002 10:43 schreef Tarin het volgende:
Over het hoe zijn ongetwijfeld meerdere topics te vinden.
Pagina: 1