TFT garantie

Pagina: 1
Acties:

• rubberduck1978
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Neovo TFT: Garantie vanaf 1 kapot pixel, ongeacht de plek van het kapotte pixel
in de eerste 3 maanden na aanschaf. Hierna treedt de standaard garantie in werking (garantie bij 5 of meer pixelfouten of 1 pixelfout in een straal van 3 cm om het middelpunt)
wat is de kans na 3 maanden ?? op kapot pixel :?

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Heel erg klein.
Meestal zijn de defecte pixel fabriek af en niet achteraf.
Kan altijd gebeuren, maar dan zou je nooit iets hoeven kopen. :)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:10

Klippy

Still Game

Kans dat ze achteraf dood gaan is vrij klein.

En kans dat je er een krijgt die meteen een dood pixel heeft is ook klein denk ik als je garantie hebt op 1 pixel tot 3 maanden dus ik neem aan dat die goed gecontroleerd worden.

Lijkt me vrij goede garantie zo hoor.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Die eerste dode pixel binnen 3 maanden, waar zuig je die uit je duim?
Zoeits wordt niet vermeld in het boekje en op de website, ik heb zelf de...

zie sig ;)

• rubberduck1978
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
jawel hoor sta hier echt in de folder die ik heb
Neovo panels gedistribueerd door Centenna zijn voorzien van unieke pixelgarantie sta er ook nog bij LET OP DE CENTENNA PIXELGARANTIE STICKER OP DE VERPAKKING!!!
ik kan ze ook nog tegen dealer prijs inkopen :7 maar is de scherm wat?

Verwijderd

Btw is leuk en aardig zo'n garantie maar echte dode pixels komen niet of nauwelijks meer voor wel dode SUBpixels dus een pixel die groen, rood of blauw is/blijft dat is dus geen 1 pixel en zit je nog met iets irritants in je maag

Verwijderd

Je kunt zo'n pixel wel een handje helpen :-)

ASCII stupid question, get a stupid ANSI 8-)

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 12:12
Op maandag 28 januari 2002 08:22 schreef rubberduck1978 het volgende:
Neovo panels gedistribueerd door Centenna zijn voorzien van unieke pixelgarantie sta er ook nog bij LET OP DE CENTENNA PIXELGARANTIE STICKER OP DE VERPAKKING!!!
check sig voor model

Mijn Neovo bevalt megagoed :9~ Wereld scherm, ook met games, en lekker rustig, ook qua kleur (van de behuizing).

Mijn oordeel is dus: Goed (het 15" schermpje dan)

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 08:22 schreef rubberduck1978 het volgende:

There are red, green, blue or black tiny dots on the screen:

Ag neovo guarantees maximum 5 missing dots in every single monitor. It's around the industrial standard

Maar als je zeker bent van de garantie die Centenna levert en waar duidelijk 3 maanden wordt genoemd, prima :P

Maar zoals jullie zien: er wordt door Neovo geen onderscheid gemaakt tussen subpixels en pixels, 5 dode subpixels is omruilen...
Op maandag 28 januari 2002 09:39 schreef Dino78 het volgende:

[..]

check sig voor model

Mijn Neovo bevalt megagoed :9~ Wereld scherm, ook met games, en lekker rustig, ook qua kleur (van de behuizing).

Mijn oordeel is dus: Goed (het 15" schermpje dan)
Vind ik een raar oordeel, met Unreal Tournament merk ik wel degelijk dat het gaat ghosten, ik heb nog een Voodoo 3 waarmee ik in XP niet veel kan instellen :P en v-sync ook niet. Zal hoop ik daaraan liggen dat het ghost...in andere spellen merk ik niets van ghosting maar een donker spel als UT, tja dan gaat het toch echt ghosten. En mijn TFT heeft betere specs dus daar ligt het niet aan :)

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 12:12
tech specs zeggen niet alles, he. Ik heb geen last van ghosting, iig niet dat ik het zie. Nu ga ik meestal wel erg op in een spel.
Ik heb er ook geen Voodoo 3000 achter hangen, maar een GF3. Het kan idd zijn dat het (deels) daar aan ligt

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 12:51 schreef Dino78 het volgende:
tech specs zeggen niet alles, he. Ik heb geen last van ghosting, iig niet dat ik het zie. Nu ga ik meestal wel erg op in een spel.
Ik heb er ook geen Voodoo 3000 achter hangen, maar een GF3. Het kan idd zijn dat het (deels) daar aan ligt
Nee dat klopt tech specs zeggen niet altijd alles, maar mijn monitor is op zijn minst gelijkwaardig aan jouw monitor.
Ik wil toch vragen aan de Neovo eigenaren: ervaren jullie ghosting in een donker spel zoals UT? Met Need For Speed heb ik geen enkel last van ghosting , maar in donkere omgevingen wordt ik bijna duizelig :P
please be honest, ik heb dik 2700,- besteed aan mijn monitor en toch heb ik last van ghosting, geef ik eerlijk toe, ik heb het ook niet gekocht om te gamen ... maar het helpt anderen wel de illusies uit de wereld te helpen en stimuleert fabrikanten betere TFT's te maken >:) (bv Liyama 15ms TFT)

hoop dat het aan instellingen zoals v-sync ligt...
ik raad iig aan om de TFT in de winkel te testen, elke TFT is anders: lichtverdeling, dode subpixels ed. !
Pagina: 1