2030Wp + 2520Wp PVoutput
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
En nu ?Op maandag 28 januari 2002 00:01 schreef Geronimoos het volgende:
Ik heb vanavond ALLE leds in me Dell desktop kassie vervangen door blauwe. Dus ook disk-station, cd-rom, fikker. Oh ja, zelfs het lampje in me monitor.. Maar ik erger me nu kapot aan de 3 leds in me toetsenbord, ledjes waren op![]()
Dit is ook een tip voor de beginnende CM'er, heeft een leuk effect en is echt helemaal niet veel werk.
[coole post dude die houden we erin]
Verwijderd
Relaxt tijdens DivXjes kijken.
Btw, kheb ook een window met CCFL en een homemade CPU fan.
Yes, dát is nog eens een goed idee! Maar bij de dual-color led in je monitor kan dat wel lastig zijn...Op maandag 28 januari 2002 05:05 schreef HlpDsK het volgende:
Persoonlijk lijkt een mod waarmee je alle leds uit kunt schakelen leuker.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
"Is your mother proud of you ?"
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Misschien kun je mij/ons overtuigen met een paar pics?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
nee hoor ... je zet gewoon een schakelaartje op de min of anders een dubbelpolige schakelaar op de plusjesOp maandag 28 januari 2002 08:06 schreef AcouSE het volgende:
[..]
Yes, dát is nog eens een goed idee! Maar bij de dual-color led in je monitor kan dat wel lastig zijn...
maaruuuuuhh WE WANT PICS !!!
omg wat roeleert mijn tv-out toch. lekker divxjes kijke op m`n 63cmOp maandag 28 januari 2002 05:05 schreef HlpDsK het volgende:
Persoonlijk lijkt een mod waarmee je alle leds uit kunt schakelen leuker.
Weet iemand of er ook dualcolour leds zijn met de kleuren blauw/rood?
I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
je had het op het begin over blauwe LED's in je toetsenbord.
Ik heb Led's gekocht voor 7,50 (gulden) per stuk maar die doen het niet in je toetsenbord omdat een groene LED 1,5 V nodig heeft en een blauwe LED 4,5 V.
Je kan ze wel als HDD LED gebruiken, mocht er iemand zijn die daar een oplossing voor heeft
Verderz suc6
Verwijderd
DAS PAS RELAXT
en nou nog een logo in me tv zagen blauw neonlichtje erin en een stukkie plexiglas DAS PAS EEN IDEE
(waarom is mijn tv-mod topic eigenlijk geript naar de huiskamer???) IK WIL DA TOPIS TERUG
Over de prijs van mijn ledjes 0,90 Euro. dus ongeveer 2 gulden. Kijk maar op www.conrad.nl daar kan je 3mm ledjes kopen voor die prijs. Omdat alle ledjes achter zo'n 'glaasje' zitten kan je voor een 5mm ook een 3 mm gebruiken. door het 'glaasje' wordt het licht toch mooi verdeeld.
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Ja, da's waar, maar mijn gedachten waren al een heel stuk verder. Ik zat meer te denken aan een schakelingetje parallel aan de backlight van de LCD. Dan kan je met Smartie o.i.d. gewoon alles in een keer uitschakelen.Op maandag 28 januari 2002 10:49 schreef Hokje het volgende:
[..]
nee hoor ... je zet gewoon een schakelaartje op de min of anders een dubbelpolige schakelaar op de plusjes
maaruuuuuhh WE WANT PICS !!!
Je heb grote praat, dus nu willen we allemaal wat zien ook!
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Lezen kan ook geen kwaad...Op maandag 28 januari 2002 16:40 schreef GuuZ14 het volgende:
Post die pics nou es man!
Je heb grote praat, dus nu willen we allemaal wat zien ook!
2030Wp + 2520Wp PVoutput
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Dan maar ff een vraagje:
Led vcan monitor kan groen en oranje branden! hoe heb jij dat gefixt dan?
Ja, maar mijn frontje met knopjes kan vrij makkelijk van me monitor af. En ik had een groene led die brand of flitst (standby).Op maandag 28 januari 2002 18:00 schreef maartenb het volgende:
whaa, heb je je monitor uit elkaar gehaald?
Dan maar ff een vraagje:
Led vcan monitor kan groen en oranje branden! hoe heb jij dat gefixt dan?
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
Maar dan wel ECHT groene leds...Op maandag 28 januari 2002 18:09 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Groene ledjes, das pas cool
Van die hele fellen. Die zijn wel mooi
Hoezo wil niet? Ik heb er ook blauwe in, werkt primaOp maandag 28 januari 2002 13:49 schreef erkske het volgende:
Heey en,
je had het op het begin over blauwe LED's in je toetsenbord.
Ik heb Led's gekocht voor 7,50 (gulden) per stuk maar die doen het niet in je toetsenbord omdat een groene LED 1,5 V nodig heeft en een blauwe LED 4,5 V.
Je kan ze wel als HDD LED gebruiken, mocht er iemand zijn die daar een oplossing voor heeftlaat dan ff wat weten
Verderz suc6
Bewijs:
The ramblings of an idiot
Netjes man! ik moet dus weer voor 3 ledjes een bestelling doen bij de conrad... ff wachten dus. Ze kosten daar dus wel maar 0,90 eurocent.Op maandag 28 januari 2002 23:20 schreef Mcboom het volgende:
[..]
Hoezo wil niet? Ik heb er ook blauwe in, werkt prima
Bewijs:
[afbeelding]
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
kzal wel een foutje gemaakt hebben ofzo.
nu weet ik dus dat het toch gaat en ook maar eens ff die dingen veranderen.
pics van mijn casemod staan op http://members.home.nl/ericmuijtjens.ik moet nog nieuwe pix maken want dit zijn oude.
Wat zijn de verzendkosten bij Conrad?Op dinsdag 29 januari 2002 19:52 schreef Geronimoos het volgende:
[..]
Netjes man! ik moet dus weer voor 3 ledjes een bestelling doen bij de conrad... ff wachten dus. Ze kosten daar dus wel maar 0,90 eurocent.
Anders is het misschien een idee om een blauwe-3mm-ledjes-inkoopactie te starten?
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
verzendkosten zijn iets van 5 euro in totaal. Wel moet je voor minimaal 17 euro ofzo bestellen.Op dinsdag 29 januari 2002 21:33 schreef NaOH het volgende:
[..]
Wat zijn de verzendkosten bij Conrad?
Anders is het misschien een idee om een blauwe-3mm-ledjes-inkoopactie te starten?
2030Wp + 2520Wp PVoutput
De verzendkosten delen we dan en die ledjes verder doorversturen naar iedereen die heeft ingekocht kost dan niet meer dan 1 postzegel van 80 cent (weetnie hoeveel euro er tegenwoordig op zo'n brief moet) * Devil is een wereldvreemde computernerd
Verwijderd
39 eurocentOp woensdag 30 januari 2002 10:51 schreef NaOH het volgende:
(weetnie hoeveel euro er tegenwoordig op zo'n brief moet) /me is een wereldvreemde computernerd
Verwijderd
Probeer ook eens : http://www.startpagina.nl daar staat een euro calculatorOp woensdag 30 januari 2002 10:55 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
39 eurocent
Ja, maar daar heb ik nix aan, want ik weet ook niet hoeveel er in gulden op zo'n brief moet. Toen ik klein was was dat geloofik 60 cent, maar dat zal al welweer veranderd zijn? Of waren dat nou kerstkaarten waar 60 cent op moet. Anyway, ik verstuur nooit brievenOp woensdag 30 januari 2002 11:01 schreef Viper3.5 het volgende:
[..]
Probeer ook eens : http://www.startpagina.nl daar staat een euro calculator
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0208009231012385566&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28554&TK_PAR[MEDIUM]=89
D'r komt echt goed veel licht van die dingen, en per 25 zijn ze nog maar 0,75 eurocent
2030Wp + 2520Wp PVoutput
voor inkoopactie blauwe leds.