(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
er is hier een FAQ voor

maar het beste is aan de zijkant en achterkant te doen, zijkant in en achterkant uit dus dan zal je beide zijkanten naar binnen moeten laten blazen
maar het beste is aan de zijkant en achterkant te doen, zijkant in en achterkant uit dus dan zal je beide zijkanten naar binnen moeten laten blazen
blauw en groen niet zo doen (rijmt)
zet blauw links onder bij je pci sloten (intake) en groen onder je voeding (outtake) de rest zo laten.
zet blauw links onder bij je pci sloten (intake) en groen onder je voeding (outtake) de rest zo laten.
ok bedankt, zal eens ff lekker gaan klooien
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
[topic=385922]
gaat over mijn kast , maarja
gaat over mijn kast , maarja
ik zou die blauwe fan iets meer naar links doen. dan zit hij boven je cpu en dat scheelt weer een paar graadjes 
zie ook die zware antec kasten, die hebben er ook een rackje voor boven de cpu. schijnt aardig wat uit te maken. die twee de fan zou je dan weg kunenn halen lijkt mij (groene fan). Misschien nog een hd coolertje erin of iets wat de pci sloten van frisse lucht voorziet.
zie ook die zware antec kasten, die hebben er ook een rackje voor boven de cpu. schijnt aardig wat uit te maken. die twee de fan zou je dan weg kunenn halen lijkt mij (groene fan). Misschien nog een hd coolertje erin of iets wat de pci sloten van frisse lucht voorziet.
offtopic:
lol, die kast heb ik. kunnen helaas niet veel fans in standaard.
lol, die kast heb ik. kunnen helaas niet veel fans in standaard.
Pagina: 1