Toon posts:

Probleem met MxStream

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo forummers,

Ik heb een klein probleempje met Mxstream. Verder werkt deze service overigens prima.

Alleen het probleem ligt hem erin dat hij weleens uitvalt, als hij vastloopt of als je lang niks doet. Dit is op zich geen probleem, maar het lukt me nooit om hem daarna weer op te starten. Dan moet ik altijd weer helemaal opnieuw opstarten en dat kost bij mijn oude rammelkast al gauw 5 minuten.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Op zondag 27 januari 2002 23:43 schreef Lucas_Bredan het volgende:
[..]
en dat kost bij mijn oude rammelkast al gauw 5 minuten.

[..]
Geheugen erbij kopen en als je meer geld over hebt een snelle hardeschijf, is een GENOT bij het opstarten...

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Ik heb hetzelfde probleem, na een paar dagen doet hij niets meer, maar is hij wel verbonden...

BOINC stats

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 10:50 schreef Steven_NL het volgende:

[..]

Geheugen erbij kopen en als je meer geld over hebt een snelle hardeschijf, is een GENOT bij het opstarten...
haha meestal maakt dat niets uit (tenzij je echt te weinig geheugen hebt). moet je je netwerkkaart eens uitzetten en zien hoe snel hij dan opstart en afsluit...

Verwijderd

Ik heb nu een uptime van 37 dagen. En hij valt meestal uit, als essent een stroomstoring heeft of wanneer in de meterkast de stoppen doorspringen.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Op maandag 28 januari 2002 10:53 schreef betweter het volgende:

[..]

haha meestal maakt dat niets uit (tenzij je echt te weinig geheugen hebt). moet je je netwerkkaart eens uitzetten en zien hoe snel hij dan opstart en afsluit...
Hij heeft ADSL en dan heb je dus (als je het volgens de handleding doet) geen variabel IP op de netwerkkaart, en dus gaat hij ook niet onnodig wachten op een DHCP server (dat is de reden van die delay die jij bedoelt).

Verder scheelt vooral een snellere hardeschijf en meer geheugen (als je nu bijvoorbeeld < 32MB hebt) zeker wel. Niet alleen in opstarten btw.
Pagina: 1