Toon posts:

Asus A7M266-D met Athlon XP 1900+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu niet beginnen met wat heb je daar aan en welke applicaties draai je, want ik ben op de hoogte van hoe en wat met Dual Processor systemen, maar ik wil graag weten of je op dit moederbord nu wel of geen 2 Athlon XP processoren kunt prikken. Wie heeft hier misschien ervaring mee ?
Ik heb de search gebruikt, in de reviews kan ik nu niet goed terug vinden of er nu met 1 of XP's is getest. Vandaar mijn vraag ...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Eerste info op Asus.com:
A7M266-D (AMD-760MPX) Series
ASUS A7M266-D is based on AMD® 760-MPX which is able to support dual 1.6GHz+ processor, 266/200MHz, 3 x 33MHz + 2 x 66MHz PCI, and up to 4GB DDR SDRAM.
Supports up to 2 socket A Athlon MP processors, supports single socket A Athlon XP/ Athlon processor.
Dus 2 MP processoren ... Of een single XP processor.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Yup, dat heb ik ook gelezen, maar ik stel de vraag ook hier, aangezien het wel vaker voorkomt dat iets wel werkt terwijl de fabrikant zegt van niet.

Aangezien de MP en XP processor alleen in naam verschillen, tenminste zover mij bekend is mocht dit niet zo zijn meldt het dan ... ik ga nu ook ff bij AMD kijken.

• Han
  • Niet online

Han

Het werkt dus wel!
which they test with Athlon XP 2000+ CPU's (see XP's work in the dually) and pit them against some pretty strong competition.
Info + test: http://www.tweaktown.com/news.php?nId=861

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
mmmm als je de info op de Asus site bekijkt moeten die 64 bit PCI sloten backward compatible zijn met 32 bit sloten, alleen als je de foto bekijkt is dat fysiek niet het geval ?

Verwijderd

bij modernere PCI kaarten zit er een tweede uitsparing in de connector van de kaart: Dan passen ze dus ook in een 64-bit slot, en werken ze meestal ook nog :)

• Han
  • Niet online

Han

Hier effe vragen: [topic=393931/1/999]

Tweaker heeft hem net binnen gekregen.

Verwijderd

vertel :P

/edit
sorry, kon het niet laten :)
/edit

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 00:27 schreef werty het volgende:
bij modernere PCI kaarten zit er een tweede uitsparing in de connector van de kaart: Dan passen ze dus ook in een 64-bit slot, en werken ze meestal ook nog :)
Maar volgens mij zit de uitsparing meestal andersom eerst het breede deel dan het smalle deel, die 64bit pci sloten hebben dit net anders ... eerst smal dan breed ....

Overigens is dit moederbord te koop bij www.Alternate.nl voor 349 euro.

Verwijderd

Moderne kaarten hebben twee uitsparingen...dat bedoelde ik...:) Eentje voor en eentje achter...
Pagina: 1