99 zijn er wel bij opus-supplies.nl
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Zover ik weet zijn die bijna niet in Europa te koop, laat staan in NL.
Mijn advies: Koop gewoon een 99min cd en ga die overburnen. 100 min moet dan geen probleem zijn
Mijn advies: Koop gewoon een 99min cd en ga die overburnen. 100 min moet dan geen probleem zijn
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Houdt er wel rekening mee dat niet alle cd branders dit zomaar kunnen branden, en de kwaliteit van zo'n cd'tje is ronduit slecht
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
no offense, maar waar heb je in godsnaam 100min cd's voor nodig ???
split t gewoon over 2 cd's, heb je
a. geen leveringsproblemen
b. geen gezeik met overburnen enz
c. een cd waarvan je zeker bent dat ie fatsoenlijk leest
split t gewoon over 2 cd's, heb je
a. geen leveringsproblemen
b. geen gezeik met overburnen enz
c. een cd waarvan je zeker bent dat ie fatsoenlijk leest
Ga even rondzoeken, we zijn niet het 'ik heb geen zin om de stad in te gaan om bij PC zaken te kijken dus vraag ik het maar in het audio video forum' forum hoor.
en een beetje zoeken kan geen kwaad
Ik heb net www.cdrwinkel.nl en www.cdr-winkel.nl gegokt en met een daarvan kwam ik de 99min cd's tegen.
Dit is trouwens ook nog eens het verkeerde forum en ik sluit je topic niet voor niets... ALs je het er niet mee eens bent ga je in LA klagen, maar geen nieuw topic openen, daarvoor krijg je een waarschuwing
en een beetje zoeken kan geen kwaad
Ik heb net www.cdrwinkel.nl en www.cdr-winkel.nl gegokt en met een daarvan kwam ik de 99min cd's tegen.
Dit is trouwens ook nog eens het verkeerde forum en ik sluit je topic niet voor niets... ALs je het er niet mee eens bent ga je in LA klagen, maar geen nieuw topic openen, daarvoor krijg je een waarschuwing
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()