Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mijn gesloten topic

Pagina: 1
Acties:

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
normaal post ik hier echt nooit wat om zon reden, maar in dit geval vond ik het wat te extreem voor een slotje

[topic=393295/1/25]

hier gaat het om

ik wil graag al een tijdje een freeware van download.com downloaden, maar dit wil mij niet lukken omdat de verbindig met die ftp erg slecht is, daarna heb ik meteen andere mirrors zitten te zoeken, tevergeefs helaas

dus dacht ik mischien heeft een tweaker een eigen mirror ofzo

maar nee hij moet meteen op slot :(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• M4RTiN
en ik kan hem nog steeds nergens anders vinden op het net :(

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Vreemd ik pak twee woorden uit jouw topic, ik voeg het woordje "DOWNLOAD" erbij ik druk op submit en ik krijg van google ongeveer 4500 resultaten terug. En die wijzen echt niet allemaal naar dezelfde file om te downloaden.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Tja dit zijn dus typisch vragen die niet in NOS gewenst zijn. Dit soort dingen kan je heel makkelijk zelf oplossen.

Wat gaat dit nou voor een interessant topic opleveren?

Daarnaast neem ik aan dat je met zoekmachines overweg kan?

• M4RTiN
nou het gaat er toch om dat we elkaar helpen niet?

en er kon btw. best een leuke discussie op start gaan vanwege of photopaint lekker werkt of niet

in mijn zoekacties ben ik veel forums tegengekomen die allemaal topics bevatten met dezelfde vraag, allemaal onbeantwoord.

nou in elk geval heb ik em van iemand kunnen krijgen die dus inderdaad een eigen mirror heeft maar niet dankzij gathering

• M4RTiN
Op maandag 28 januari 2002 01:12 schreef dusty het volgende:
Vreemd ik pak twee woorden uit jouw topic, ik voeg het woordje "DOWNLOAD" erbij ik druk op submit en ik krijg van google ongeveer 4500 resultaten terug. En die wijzen echt niet allemaal naar dezelfde file om te downloaden.
als je de link even volgt blijken ze niet altijd te zijn wat je zoekt (bleek wel weer bij mij, ja ik heb gezocht)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook niet echt kan vinden :o... (ok zou ook nie weten wat waar te zoeken), maar de links die ik zoal vind, zijn allemaal doodjes :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• M4RTiN
nelske nu hoor je het ook van een ander

hoop dat je inziet dat mijn topic toch wat te snel gesloten is, het was helemaal niet zon rare vraag

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 28 januari 2002 15:30 schreef M4RTiN het volgende:
hoop dat je inziet dat mijn topic toch wat te snel gesloten is, het was helemaal niet zon rare vraag
Normaal gesproken is het toch wel een wat rare vraag, omdat het te downloaden zou moeten zijn en ook makkelijk te vinden enzo... Nu is er gewoon een probleem (dat kon nelske nie weten :o). Of ik kan ook niet zoeken :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wie zoekt zal vinden! :)

KLIK

Bedoel je dit soms? :?

/edit:
een wat snellere mirror

/edit2: Dit is m'n 1000e post volgens mij! :D

🌞🍃

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 15:30 schreef M4RTiN het volgende:
nelske nu hoor je het ook van een ander

Ik blijf nog steeds van mening dat een dergelijke vraag niet in NOS gewenst is. Het slotje is i.m.h.o. dan ook absoluut niet te snel gezet.

Straks komen er elke dag topics met vragen als. Waar kan ik dit en dat downloaden? Zoek gewoon even verder dan je neus lang is. Tja als dit een kwartier werk is, so be it.
Ik zie nog steeds geen reden om hem weer open te gooien, tenzij iemand me hier van kan overtuigen :)
Ik ben echt de kwaadste niet.

Als dit een zogenaamde interessante discussie had kunnen opleveren volgens jou, dan had je je topic wel iets anders mogen beginnen. ;)
Pagina: 1