Toon posts:

Lettertype's downloaden...

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik lettertypes kan downloaden??

Ik moet namelijk een website maken en zoek een font wat afwijkt van anderen (niet te extreem..)

Greetz TheSjaak2k

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 08:49
type eens 'fonts' in een search engine ofzo. Ik zoek meestal voordat ik vraag. Geeft verder niet hoor. Maar bij zoiets kun je het makkelijk zelf vinden.

Tip! De koelkast van Planet Internet is weer eens gevuld en die gasten doen er ook altijd fonts bij ga daar eens kijken en bij de andere voorraad. En kijk dan onderdaan en damn je hebt je eerste font. En klik dan op het huisje om naar die page te gaan waar nog meer fonts zijn.. het adres?
http://www.planet.nl/computer/koelkast

mzls

-XL-

PS ik ben op geen wijze dan ook verbonden met het team van planet internet. Het is dat jullie het ff weten. ;-)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 08:49
hehe.. ja zoiets doe ik ook altijd. Onderwerpje en www.onderwerp.com . Ik wilde er ook zoiets heen zetten van www.freefonts.com . Die heb ik ook maar ff gechecked maar dat bleek dus een xxxsite. pfew ;-)

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, ik ben dom ik weet het, maar met altavista krijg je altijd zoveel crap dus was het makkelijker om hier de vraag te dumpen omdat je dan wat meer kans heb op goede sites...

Anders krijg je van die lui die 1 font ontworpen hebben en daar 1 site helemaal aan gewijd hebben... GEWELDIG! maar zo kom ik geen steek verder... (Dit krijg ik altijd bij skins en wallpapers)

Greetz

Verwijderd

Je moet er wel 'n heel klein beetje Duits voor kunnen (een HEEEEEEEL klein beetje), maar www.fontz.de kicks ass als je 't mij vraagt. Als je 't mij niet vraagt ook trouwens... :)
Pagina: 1