Toon posts:

Mobo DooD ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ellow,
Op het einde van vorig jaar had mijn systeempje gekocht... Allemaal losse onderdelen, geen probleem. Het bolde perfect tot gister. 'k Had een window mod geplaatst en wou de kabels mooi bij elkaar binden zodat alles mooi oogde achter het venster. (Alle kabels uitgetrokken en mooi opgeborgen) Toen ik dit gedaan had wou ik opnieuw boote maar hij deed nx meer. enkel nog een geklik van de monitor. 'k kom niet eens tot in de bios. ('k heb niet eens beeld) Alle ide kabels steken goed. Aan de GF ligt het niet want ik heb ook al een andere videokaart geplaatst. Aan de monitor ligt het ook niet want die heb ook als eens verwisseld. Er staan enkele kleine witte schakelaartjes op mijn mobo, misschien heb ik er daar eentje per ongeluk van omgestoten? Het lijkt of hij constant reboot. Ofwel, wat ik zeker niet hoop, is het mobo om een of andere reden gewoon steendood... Specs C beloW.
Kan iemand mij helpen?

Groetjes Plaagske

Verwijderd

en je hebt er geen andere kaarten inzitten als NIC etc?? heb je jezelf geaard of even "ontstroomd" toen je met de pc ging kutten??? heb je de stroom van pc afgehaald. probeer anders even om de stroomstekker alleen uit de voeding te halen, andere stekkers laten zitten en dan 10 sec de aan/uit knop indrukken, na 10 sec er de stroomkabel weer in doen en dan hopen dat ie 't doet, anders zou ik het ook niet weten!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Ik zou gewoon je hele pc uitelkaar halen en hem weer opnieuw inelkaar zetten. er zit waarschijnlijk 1 klein rotding niet goed. Ik heb et vaker gehad :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[topic=309815/1/100]

geen kortsluiting?
gebruik je wel randaarde?

Verwijderd

Topicstarter
fmercury,
Der zit wel nog een netwerkkaart in. Toen ik de kabels uittrok had ik de pc volledig losgekoppeld. (Geen stroom dus) Dat aarde van mijzelf en ontstromen van de pc zou normaal gedaan moeten zijn met de kast open te make...
Dat trukje met die 10 sec powerknop inhouwen werkt ook niet echt.

Un4GiveN,
'k zal dat dan maar eens proberen. Als dat niet werkt zal ik terug naar Duitsland moeten rijden. Als dat wel werkt gaan we eens warren ok? >:)

Thx 4 Help ;)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> PMG :)

Verwijderd

Topicstarter
Dudez !

Hij bolt terug nadat ik em volledig terug uit elkaar gehaald heb en terug ingestoken. Krijg nu nog wel een of andere vage floppy error, maja 8-)

Thx Tweakertjes... en zeker Un4GiveN :7

Edit: 'k zal mij maar aan mijn belofte houwde Un4GiveN, if u want 2 war meet us @ irc2.net #ng3000 :Y)
Pagina: 1