webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Dan kun je het beste even op zoek gaan naar ip_masq_dplay (battlecom/directplay port forwarding) Ik geloof dat dat een poort in de 40000-range forward, plus de 2300-2400 range..
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
Verwijderd
ik heb dit probleem ook maar ik heb een gateway op een windows bak staan waar wingate op staat.
Weet iemand hier een oplossing..
Thankx
Weet iemand hier een oplossing..
Thankx
maar ik moet er dus achter zien te komen via welke poort Real War communiceert toch? Of hebben de meeste spellen de zelfde poort. Ik meen dat UT op iets van 7999 oid zat en CS weer op 27027 etc.. Hoe zie ik dat bij dit spel. Helaas is het spel onwijs slecht gedocumenteerd.. Kun je ook ranges forwarden?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Weet niet hoe het zit met linux .. maar het principe blijft hetzelfde ....
als ik een Quake3 server draai dan moet ik in mijn router poort 27960 mappen ... dan geef ik dus op dat al het netwerkverkeer dat van buiten komt op poort 27960 naar ip 192.168.1.2 poort 27960 moet worden gestuurd ... en klaar is kees
als ik een Quake3 server draai dan moet ik in mijn router poort 27960 mappen ... dan geef ik dus op dat al het netwerkverkeer dat van buiten komt op poort 27960 naar ip 192.168.1.2 poort 27960 moet worden gestuurd ... en klaar is kees
server starten, en dan met netstat /na kijken op welke poorten geluisterd wordt, en die vervolgens forwarden.
Dat wordt in de kernel meegebakken ik denk dat je even je kernel opnieuw moet compilen! En dan de support voor die modules even meebakken of in de kernel bakken kan natuurlijk ook 
Succes
* active2 speelt bijna nooit games maar dit weet hij toch wel
Succes
* active2 speelt bijna nooit games maar dit weet hij toch wel
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
Verwijderd
http://netfilter.samba.org/documentation/FAQ/netfilter-faq-1.html
Daar staat de info over dit soort modules. Een aantal zijn overbodig geworden t.o.v. 2.2 ipchains, een aantal zitten er in de zogenaamde patch-o-matic van de iptables source.
Daar staat de info over dit soort modules. Een aantal zijn overbodig geworden t.o.v. 2.2 ipchains, een aantal zitten er in de zogenaamde patch-o-matic van de iptables source.
Verwijderd
Bij deze krijg je een waarschuwing voor het tot 2 maal toe omhoog schoppen van dit topic. Dit is niet de bedoeling en kan alleen maar iritaties opwekken bij je mede GoT-ersOp vrijdag 08 februari 2002 12:17 schreef Generaal_Foutje het volgende:
Niemand??
Pagina: 1