Toon posts:

ervaringen installatie terratec dmx 6fire?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het wil niet zo goed lukken mijn terratec dmx 6fire volledig aan de praat te krijgen. Ook al veel gedonder gehad met een 'gewone' dmx (dat schijnt ook een hopeloze kaart te zijn). Mogelijk ligt het aan de overige hardware. Voor ik verder ga zoeken: wie heeft al dan niet positeve ervaringen met het installeren van een dmx 6fire? En welke hardware gebruik je?

B.V.D.

lp

MSI K7T266pro, Athlon 1333, 256 MB DDR, Creative DTT3500

• d10n
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2018
Heb 'm net (nog geen uur geleden) geïnstalleerd. Erg indrukwekkend kaartje, supergeluid (dat laag is echt om van te :9~).

Heb alleen een probleempje: het geluid hapert af en toe, alsof het systeem 'het eventjes niet trekt'. Lijkt me vreemd, gezien mijn P4 1.8@2.0, 256 MB RDRAM, 7200 rpm Samsung 40 GB schijf op een ASUS P4T-E mobo.

Weet iemand misschien waar ik moet zijn om dit probleem op te lossen? Heb al gekeken bij Hardwareversnelling en bij de Latency in het Control Panel.

P.S. OS = WinXP

• d10n
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2018
Op maandag 27 mei 2002 19:40 schreef d10n het volgende:
Weet iemand misschien waar ik moet zijn om dit probleem op te lossen? Heb al gekeken bij Hardwareversnelling en bij de Latency in het Control Panel.
Hmm, het probleem wordt vreemder: de Hardwareversnelling gaat telkens automatisch terug naar de basisstand (ipv Maximaal). Wat ik ook probeer, rebooten, als ik kijk dan staat ie weer op Basis.
Dit snap ik niet meer...