Ik heb een Asus a7v133, maar de koeler die op de bridge op het mobo zit maakt donders veel lawaai. Is het echt nodig dat hier een koeler op moet. Zo ja, past hier een Thermal Take blue orb op?
gewoon ff het stekkertje er uit trekken probleem opgelost zorg wel voor wat airflow dan moet dat gewoon kunnen mijn kt133 is passief gekoelt en de kt133 en de a maken niet veel verschil..Op zondag 27 januari 2002 21:49 schreef stumpertje het volgende:
Ik heb een Asus a7v133, maar de koeler die op de bridge op het mobo zit maakt donders veel lawaai. Is het echt nodig dat hier een koeler op moet. Zo ja, past hier een Thermal Take blue orb op?
hoe warm mag die dan worden maximaal ? want ik heb hetzelfde probleem, wil eigenlijk ook dat ding loshalen...
Gewoon loshalen.
Heb ik ook gedaan, (de FSB liep trouwens op 100mhz), maar hij word er niet eens warmer door geloof ik.
Nu heb ik mijn proc overgeklokt (125mhz FSB), en nu heb ik de koeler d'r op zitten...
Maar als je je CPU niet overgeklokt heb, kun je die koeler gerust loshalen.
Heb ik ook gedaan, (de FSB liep trouwens op 100mhz), maar hij word er niet eens warmer door geloof ik.
Nu heb ik mijn proc overgeklokt (125mhz FSB), en nu heb ik de koeler d'r op zitten...
Maar als je je CPU niet overgeklokt heb, kun je die koeler gerust loshalen.
Ik heb dat ding eraf gesloopt en een zalman sinkje erop gezet. Draai nu passief gekoeld 150 Mhz FSB @ 26 graden stressed. Dus als jij dat fannetje eraf haalt of gewoon stekkertje loshaalt word het zootje misschien 30 tot 35 graden, dat mag geen probleem worden.
Omdat mijn mamaplank ooit verrot ging en dus teruggestuurd werd, heb ik gelijk die koeler eraf laten slopen en er een andere op laten zetten (grotere heatsink, kleine fan).
Nu issie lekker stil, afgezien van m'n DragonOrb 3 dan he
Nu issie lekker stil, afgezien van m'n DragonOrb 3 dan he
Pagina: 1