Wat ik ongeveer wel het lame-ste vind van al die domeinentroep, is dat er bedrijven zijn die honderden interessante domeinnamen laten registreren, en ze vervolgens gaan verkopen of gaan verhuren voor heel veel geld.. Tss, wat is dat lame zeg..
Huh? Hoezo jatten? Ze laten die namen gewoon netjes registeren, en betalen daarvoor jaarlijks een bedrag. Dat jij nou zo te stom/dom bent om dat niet te doen is niet mijn probleem.
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
ik wou dat ik daar op gekomen was 5 jaar geleden toen ik met dat hele internet begon.
Maar het is nu wel een beetje achterhaald. 'Vroeger' was het nog leuk toen je nog www.philips.com of www.compaq.com kon registreren. Na ja. . .bad luck
Maar het is nu wel een beetje achterhaald. 'Vroeger' was het nog leuk toen je nog www.philips.com of www.compaq.com kon registreren. Na ja. . .bad luck
ofwel: vroeger kon je er nog flink geld aan verdienen door namen te reggen van grote bedrijven.
alleen kon dat in Nederland niet zo makkelijk omdat je een uittreksel van de KvK nodig hebt.
lkutzooi dus..logisch
alleen kon dat in Nederland niet zo makkelijk omdat je een uittreksel van de KvK nodig hebt.
lkutzooi dus..logisch
Niet?
[Specs]