Toon posts:

Wat is de waarde van deze domeinnaam?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van de, in mijn ogen, interessante domeinnaam euro2000online.com. (Voor de Tweakers die niet zo 'sport-minded' zijn: EURO2000 is de populaire benaming van het Europees kampioenschap voetbal deze zomer in Nederland en Belgie :) ).

Nu heb ik een bod gekregen van fl. 1200,- op deze domeinnaam. Ik denk zelf dat de domeinnaam wel meer waard is. Wat denken jullie?

Oh ja, personen die kijken op www.euro2000online.com , zien dat ik er nog niet zoveel aandacht aan heb besteedt :)

Gr. Ron

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:32
Wèl, cool!

Maar verder heb ik geen verstand van dit soort dingen.
Van mij mag je die voetbalcommercie wel een beetje uitbuiten!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er geen Tweakers die hier ervaring mee hebben? Dit is toch wel een vrij 'hot topic', gezien ook de huidige ontwikkelingen met bijv. de domeinnaam ninabrink.com (zie frontpage www.tweakers.net ).

Ik geloof dat er voor ninabrink.com fl. 1500,- is geboden?

Verwijderd

Ninabrink.com houdt het wel een tijdje, de jouwe is tijdelijk. Overigens vind ik hemt e gekunsteld om echt interessant te zijn. Leuker is bv. euro2000.com, of iets van die lengte. Aangezien er nog een enorme stapel 'interessante' url's is waar je allemaal 'online' achter kan plakken, lijkt me deze niet echt spectaculair, zeker gezien het korte tijdsbestek. Maar als iemand er 1200 piek voor geeft, zou ik zeggen, pakken! Veel zal je er toch niet voor betaald hebben? 200 piek?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
dopamine>lijkt me sterk dat ie voor de registratie 200 piek heeft betaald...com/net/org domeinen zijn namelijk WEL goedkoop,anders dan het nl-domein (dat wordt beheerd door een stelletje oplichters). Ik denk dat ie eerder 70 piek heeft betaald (je kunt ze tegenwoordig zelfs voor 15 dollar krijgen).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."