[Real War] Kent bijna niemand dit ofzo?

Pagina: 1
Acties:

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 12:29

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
onbekend is onbemind? Ik heb het spel net en vind het een koningsspel, eindelijk iets realistisch met het zelfde gevoel als RA.
Mocht iemand dit kennen, dan had ik een vraag. Hoe werken de nucleair missiles van die onderzeeers (soms veel soms geen schade en tegen wie?). En die carrier, hoe moet je daar mee omgaan. En met spelen over het internet, moet je nog een poort meegeven bij het ip?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Screenies :? links :?

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
http://www.sowl.com/realwar.htm
http://www.real-war.com/

het is nog niet zo lang uit geloof ik. Iedereen die in mijn omgeving die voormalig RA freak was (en dan niet de nieuwe maar de echte) is al om. En normaal ben ik en zij ook redelijk sceptisch tegen nieuwe spellen.
probeer de demo. 1 Ding, het is ongelooflijk wennen. Je moet echt even doorbikkelen, maar na het lezen van de handleiding (evt. ook te downloaden als PDF) en deze 2 sites een beetje doorgewerkt te hebben.. man.

Voorbeeld:
dingen als 5 bombers via een omweg 3 doelen aan laten vallen, gesteund door grondtroepen, schepen en fighters terwijl ze ook nog flare en chaff loslaten en turns maken om vuur te ontwijken waarna ze halverwege de terugweg blijven patrouilleren. Je kan vliegtuigen bv met F2, F3 en F4 manouvres laten uitvoeren. En onwijs ver vooruit plannen. En aanvallen kent naast de standaard manier nog 3 manieren (concentrated (steeds met zijn allen op 1), Simultaneous (iedereen blijft bij elkaar en verdedigt elkaar, zowel vliegtuigen als schepen als landtroepen (mooi gezicht)) en Queued attacks waarbij je via shift je troepen in een bepaalde volgorde de vijand af kan werken (pardon ;) ). Check het maar!

Oh ja, de naam.. Het spel is een commerciele versie van het bijna gelijke programma waar de US defensie mee oefent..
Vandaar..
Real War is the first major RTS game featuring modern military war fighting.
Real War is the commercial version of the official military Joint Forces game being used to train the US armed forces.
Build your own bases and deploy over 50 different units.
Fight over 3 richly detailed terrain.
3D hardware acceleration support for all vehicles.
Multiplayer Support.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 21:35 schreef Jazzper het volgende:
http://www.sowl.com/realwar.htm
http://www.real-war.com/

het is nog niet zo lang uit geloof ik. Iedereen die in mijn omgeving die voormalig RA freak was (en dan niet de nieuwe maar de echte) is al om. En normaal ben ik en zij ook redelijk sceptisch tegen nieuwe spellen.
probeer de demo. 1 Ding, het is ongelooflijk wennen. Je moet echt even doorbikkelen, maar na het lezen van de handleiding (evt. ook te downloaden als PDF) en deze 2 sites een beetje doorgewerkt te hebben.. man.

Voorbeeld:
dingen als 5 bombers via een omweg 3 doelen aan laten vallen, gesteund door grondtroepen, schepen en fighters terwijl ze ook nog flare en chaff loslaten en turns maken om vuur te ontwijken waarna ze halverwege de terugweg blijven patrouilleren. Je kan vliegtuigen bv met F2, F3 en F4 manouvres laten uitvoeren. En onwijs ver vooruit plannen. En aanvallen kent naast de standaard manier nog 3 manieren (concentrated (steeds met zijn allen op 1), Simultaneous (iedereen blijft bij elkaar en verdedigt elkaar, zowel vliegtuigen als schepen als landtroepen (mooi gezicht)) en Queued attacks waarbij je via shift je troepen in een bepaalde volgorde de vijand af kan werken (pardon ;) ). Check het maar!

Oh ja, de naam.. Het spel is een commerciele versie van het bijna gelijke programma waar de US defensie mee oefent..
Vandaar..
Real War is the first major RTS game featuring modern military war fighting.
Real War is the commercial version of the official military Joint Forces game being used to train the US armed forces.
Build your own bases and deploy over 50 different units.
Fight over 3 richly detailed terrain.
3D hardware acceleration support for all vehicles.
Multiplayer Support.
ziet er wel kewl uit 8-)

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Waar kan je het in Nederland kopen dan??? Het ziet er wel kicke uit! :D

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
mediamarkt voor een snip

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-01 12:48
Ik heb het spel :)

Ook al vaak online gespeeld met een paar homies, gewoon via tcp/ip zonder special poort ofzo.

Die nuclear missles kan je stoppen met gewoon luchtafweer, als dat is wat je bedoeld, ik heb hem eigenlijk alleen nog maar in multiplayer gespeeld.
Wat wou eje met die carrier doen ? Is toch dat vliegdekschip, als ik me niet vergis (is al weer een paar maandjes gelden dat ik het gespeeld heb)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Game is van 09/25/01, dus niet zo heel nieuw meer.. ziet er wel nice uit, kende 'm ook nog niet.. (vaag van naam alleen)

Verwijderd

lijkt emwel vet ja... ff demo downen

Verwijderd

Het spel zuigt...
Ik heb et gespeeld en ik vind het maar een kloon van een aantal andere spellen, met vreemde graphics, te kleine mannetjes en rare verhoudingen

Verwijderd

Het is idd een vaag spel, geef mij RA2 maar.

Verwijderd

Neeeeeej! Haha. dit spel is rete cool. Ik speel het regelmatig tegen een vriend over lan.

RA2? No thanx!

Dit spel is gebalanceerd en uitdagend. Ik zat laatst met een dikke basis en een stevig army in de defence, veel tanks, aardige opstelling alles leuk uitgedacht. 5 minuten later was m'n basis compleet wiped out. Erg cool. Je moet het alleen een paar keer spelen voordat je alle units een beetje begrijpt. Zeker de moeite waard! Talloze malen lol mee gehad. Kop thee en koekies erbij. zeker een aanrader!

Verwijderd

ZOW! spel ziet er leuk uit! is ie al ergens te krijgen? is er een demo van beschikbaar?

Verwijderd

hmm, ja dus :)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op maandag 28 januari 2002 13:25 schreef MrFreeman het volgende:
hmm, ja dus :)
Lekker ik dat he.. als je je eigen vragen kan beantwoorden.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 13:14 schreef Peltier het volgende:
Neeeeeej! Haha. dit spel is rete cool. Ik speel het regelmatig tegen een vriend over lan.

RA2? No thanx!

Dit spel is gebalanceerd en uitdagend. Ik zat laatst met een dikke basis en een stevig army in de defence, veel tanks, aardige opstelling alles leuk uitgedacht. 5 minuten later was m'n basis compleet wiped out. Erg cool. Je moet het alleen een paar keer spelen voordat je alle units een beetje begrijpt. Zeker de moeite waard! Talloze malen lol mee gehad. Kop thee en koekies erbij. zeker een aanrader!
RA2 vind ik ook niets. En ik snap het argument zoveelste kloon wel, maar met zo'n instelling kun je simpelweg nooit open staan voor een nieuw spel. De feeling bij dit spel is gewoon veel beter en het is idd zo dat je als je de controls onder controle hebt je alle aandacht op het spel kan vestigen en niet bezig bent met het managen van alle bijzaken.
Je moet het alleen een paar keer spelen voordat je alle units een beetje begrijpt.
Dit is absoluut zo. Maar met een tech tree en manual erbij heb je het zo door.

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 13:14 schreef Peltier het volgende:
Talloze malen lol mee gehad. Kop thee en koekies erbij. zeker een aanrader!
Hmmz thee en koekies bij het gamen, dat zegt lijkt me toch al genoeg over de game >:)

Verwijderd

Heb jij dan geen kop thee en koekies bij CS als je ff moet wachten tot de volgende ronde? :)

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
21 year old single malt single barrel whiskey en dikke Corona no. 1 Heeren van Ruysdaal sigaren natuurlijk. Voorts game ik altijd in smoking met wit zijden sjaaltje met op de achtergrond Miles Davis - Kind of Blue :7

Verwijderd

Cola en Chips, en zo vaak maak ik niet mee met CS dat ik op de volgende ronde moet wachten ;)
Pagina: 1