ik heb hier ook van alles staan.. paar jaar geleden hadden we alleen een 486 geupgrade naar een P150.. toen kon mn pa van zn werk een oude 286 gratis meekrijgen, dus ik vet blij daarmee

ik had een eigen pc op mn kamer

.. later had een kennis van mn pa een 386 over dus heb ik die overgenomen (stuk sneller dan die 286

).. en weer wat later kreeg ik van mn oom een 486dx-66 die afgedankt was bij zn werk

. Weer wat later kocht mn pa een nieuwe PC dus kreeg ik de oude Pentium 150.

Die heb ik weer geupgrade naar een amd k6/2 500 en van de overgebleven onderdelen een 2de systeempje gemaakt. Nu heb ik een athlon 1000 (bijna alles nieuw gekocht) en heb ik die K6/2-500 en al die andere PC's weer over... ik verkoop mn oude hardware meestal niet (mn broertje krijgt vaak oud spul, maar die heeft sinds kort een eigen athlon systeem) dus het hele huis staat hier vol met oude PC's

De alleroudsten (286, 386, 486) zijn kaalgeplukt en afgedankt en staan ergens onder mn bed... laatst heb ik van alle losse onderdelen weer 2 pc's in elkaar gezet; 1 p233mmx systeempje, zit alleen geen nette kast omheen, en een k6-2 500 systeem dat helemaal compleet is

..
zodoende kom je aan steeds meer pc's en onderdelen