Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
Zijn helaas niet universeel, alle rekjes hebben de connectors etc.. weer op een andere plaats zitten(schande eigenlijk)
Helemaal mee eens, ik heb gelijk maar 2 dezelfde voor mij besteld, en de vrienden waar ik vaak mee "swap" hebben nu ook dezelfde. Je moet bij aanschaf wel een beetje opletten of de drive nog makkelijk na te bestellen is anders heb je probs. Ik heb nu drives van Maxtron (bedrijf dat spullen verder verkoopt onder hun naam) maar eigenlijk is het gewoon een VIPowER:Op zondag 27 januari 2002 22:05 schreef TweakGuy het volgende:
(schande eigenlijk)

€ 11,34 @ Gistron (sorry voor het gespam, maar wil jullie graag op dit koopje wijzen)
20*350ZO45°
die heb ik ook, 10 euro op de computerbeurs in eindhoven, heb er gelijk maar 3 gekocht, 2 voor in mijn pcs, 1 voor iemand anders, een paar vrienden hebben er ook een paar gekochtOp zondag 27 januari 2002 22:22 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik heb gelijk maar 2 dezelfde voor mij besteld, en de vrienden waar ik vaak mee "swap" hebben nu ook dezelfde. Je moet bij aanschaf wel een beetje opletten of de drive nog makkelijk na te bestellen is anders heb je probs. Ik heb nu drives van Maxtron (bedrijf dat spullen verder verkoopt onder hun naam) maar eigenlijk is het gewoon een VIPowER:
[afbeelding]
€ 11,34 @ Gistron (sorry voor het gespam, maar wil jullie graag op dit koopje wijzen)
Verwijderd
voor mij geen plastic meer. Koelde destijds een 13GB harddisk niet bepaald goed...
(zat ook geen ventilator of niks bij).
Plastic is niet hitte-geleidend, dus de warmte van de schijf die normaal aan de kast wordt overgedragen kan nu nergens heen. Gevolg: crashes.
Nu dus metalen rack. Net mn 3e alweer besteld. Helaas wel duur.
(zat ook geen ventilator of niks bij).
Plastic is niet hitte-geleidend, dus de warmte van de schijf die normaal aan de kast wordt overgedragen kan nu nergens heen. Gevolg: crashes.
Nu dus metalen rack. Net mn 3e alweer besteld. Helaas wel duur.
ik hous het bij m'n Antec scsi trek-rack, is tenminste staal. en staal geleidt tenminste fatsoenlijk warmte...
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Hmmm, die dingen ( zie plaatje hierboven ) verkopen ze ook bij de Memo. goeie dingetjes.
Mun neef en een vriend van me hebben die ook, erg handig
Mun neef en een vriend van me hebben die ook, erg handig
C:\>_
fijn
ik heb er twee gekocht op de beurs in eindhoven. Mooi om te horen dat dat goede dingen zijn..
Mijn ding ziet er dus bijna precies hetzelfde uit, weten jullie zeker dat daar dan niet een of andere standaard voor is. De buitenkant lijkt wel identiek. (alleen het afneembaar frontje waar bij mij achter de ventilator zit ziet er anders uit.
Laatst wou ik ook zo'n mobile rack hebben. Ik naar de dichtstbijzijnde computerboer, had hij zo'n ding niet op voorraad. Kan gebeuren natuurlijk. Komt hij ook nog aanzetten met: Is het voor ATA66 of 100? Zit daar dan voor zo'n rack ook nog verschil in?
Wanbeleid is ook beleid.
ATA66 & ATA100 is beide 80-wired, dus maakt niets uit lijkt me.Op maandag 28 januari 2002 12:41 schreef agent327 het volgende:
Laatst wou ik ook zo'n mobile rack hebben. Ik naar de dichtstbijzijnde computerboer, had hij zo'n ding niet op voorraad. Kan gebeuren natuurlijk. Komt hij ook nog aanzetten met: Is het voor ATA66 of 100? Zit daar dan voor zo'n rack ook nog verschil in?
20*350ZO45°
ik denk dat hij bedoelt of hij ata66 compatible moet zijn. Ja, daar is idd een ander rack voor nodig, eentje met een 80-kabelig kabeltje (moeilijke zin
).
Die maxtron ondersteund trouwens gewoon ATA100 (zit een 80pins kabeltje in)
Die maxtron ondersteund trouwens gewoon ATA100 (zit een 80pins kabeltje in)
Ik zie dat niemand het zeker weet. Ik test het wel op drome. Lijkt me stug dat, terwijl die dingen zoveel op elkaar lijken. (alles op dezelfde plaats) (handvat, slotje, aansluiting en zelfs het klepje) Ik zie wel...
Mijn ervaring is dat die dingen best goed uit te wisselen zijn. Ik heb thuis 3 rekjes van hetzelde merk, maar op school hebben we ook 2 merken, en vrienden van mij weer andere...
Past overal... Ik weet niet hoor, mischien ben ik door het oog van de naald gegaan... Stel je eens voor wat er gebeurd als je een fabrikant hebt die denkt de poweraansluitingen op de stekker achterin eens te verwisselen met een data-draadje ofzo... ik weet niet zeker, maar het lijkt me mooit vuurwerk...
Past overal... Ik weet niet hoor, mischien ben ik door het oog van de naald gegaan... Stel je eens voor wat er gebeurd als je een fabrikant hebt die denkt de poweraansluitingen op de stekker achterin eens te verwisselen met een data-draadje ofzo... ik weet niet zeker, maar het lijkt me mooit vuurwerk...
VUURWERK IT IS. woehoe. tnx. daar zat ik dus gewoon op te wachten. Al is het niet waar 
/edit
Enne denk jij nu echt dat er een fabrikant zow moeilijk gaat doen om die draadjes tegen de draad in te doen of zo?!? Dan krijgt die gelijk allemaal klachten. Of bedoelde je het zelf ook al grappig?!? Zet er dan een smiley bij, das makkelijker voor mij. Want ik kan je gezichtsuitdrukking van hieruit toch niet zien.
/edit
Enne denk jij nu echt dat er een fabrikant zow moeilijk gaat doen om die draadjes tegen de draad in te doen of zo?!? Dan krijgt die gelijk allemaal klachten. Of bedoelde je het zelf ook al grappig?!? Zet er dan een smiley bij, das makkelijker voor mij. Want ik kan je gezichtsuitdrukking van hieruit toch niet zien.
Pagina: 1