If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
Verwijderd
Ik haal nu meestal 80 kb en soms hoger en zit in Almere. Ik ging eerst ook heel langzaam soms wel eens 607/bites per sec
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
100kb/s lukt me alleen met dap. En dan nog zelden
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Daarna is het zo traag geworden dat ik nu weer blij ben met 180 k/sec.
Eigenijk zuigt het best wel.
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Haie, houdoe, doei, adios
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Gewoon op een doordeweekse dag in de middag
gemiddelde van 184 terwijl 189 het max is
Verwijderd
Je hoort vaak dat DAP niet correct is.Op maandag 04 juni 2001 20:19 schreef Negotiator het volgende:
Ik haal regelmatig snelheden van 250Kb/s hier, met DAP, dat wel, maar tochgeen klagen dus.
Klopt, maar AnalogX Netstat Live wel, ik wil wel even een screenshotje maken?Op maandag 04 juni 2001 20:23 schreef FYA het volgende:
[..]
Je hoort vaak dat DAP niet correct is.
Verwijderd
Doe maar een shotje van Du. Die kun je vertrouwenOp maandag 04 juni 2001 20:28 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Klopt, maar AnalogX Netstat Live wel, ik wil wel even een screenshotje maken?
Kom op man !!! 80 k/s is toch heerlijk ?Op maandag 04 juni 2001 12:25 schreef ALH het volgende:
Hier in Eindhoven-noord is het echt niet alles, max 80 kb/s
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Niet als 160 k/sec mogelijk is!Op maandag 04 juni 2001 21:13 schreef JT het volgende:
[..]
Kom op man !!! 80 k/s is toch heerlijk ?
Verwijderd
En me modem hangt aan 30meter tv-coax, wat dus niet al te best is. Me modem maar eens beneden neerhangen, en dan utp naar zolder. Zal nog wel iets seller gaan dan
Verwijderd
do your bestOp maandag 04 juni 2001 20:28 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Klopt, maar AnalogX Netstat Live wel, ik wil wel even een screenshotje maken?
speed suxx
vrijdag middag ging het lekker > 100kb/s maar na 17:00 uur en in het weekend en s avond is het zo traag, daar moeten ze is wat aan doen
gooi er dan ff wat bandbreedte bij UPC
Yep, klopt. Ik had daar een schema van. Misschien kan ik die nog vinden.Op maandag 04 juni 2001 23:40 schreef Tweaker het volgende:
hier altijd 160.
En UPC heeft het aantal backbones verdubbelt geloof ik sinds oktober.
Maar 187.5k/s haal ik wel, vreemd genoeg ook weleens 199.2k/s (en nee, niet voor 1 sec, stabiel over een aantal minuten).
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Die upload is gewoon K*T, die mag echt wel een beetje hoger, 16-20 KB constant dan ben ik tevreden, kun je tenminste af en toe een gamepje hosten.
Heb het hele weekend al elk uur 5minuten offline.
En nu dinsdag ochtend ben ik al twee uur offline..
Fuck die tering upc..
Ik ga over op adsl
If it bleeds, it can be killed!
Klopt, ik had het ook al gelezen en het kan idd gewoon niet.Op maandag 04 juni 2001 23:52 schreef Martijn het volgende:
Oh God, je heb nu weer van die mannekes (als Negotiator) die gaan beweren dat ze 250kb/s halen...Dat KAN NIET, je modem is GELOCKT op 1,5Mbit, dat is dus 187,5 kByte/s. Dus alles wat hoger is dan dat zijn meetonnauwkeurigheden, of achterlijke programma's zoals DAP, die denken dat wanneer je een file resumed, ie de voorgaande 16TB in 1 sec heeft gedownload... Ja, dan is mijn UPC lijntje ook wel snel...
"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
Verwijderd
Oi oi, wat zitten we weer te zeurenOp dinsdag 28 maart 2000 19:35 schreef flagg het volgende:
Daarna is het zo traag geworden dat ik nu weer blij ben met 180 k/sec.Eigenijk zuigt het best wel.
Wees blij met je 180 kb/s ik zit hier met Casema en ik mag god op mijn blote knieen bedanken als ik 4 kb/s haal.
Wees blij met wat je hebt, er zijn nog genoeg andere mensen die het slechter hebben.
Das wel waar maar dan komt er toch nog maar max 187.5 kB/s binnen, dat dat nu gecomprimeerd is.... kun je ook zeggen als je een zip bestand van 2 mb hebt en die is 4 mb normaal dat je snelheid 2 keer zo hoog is gewordenOp dinsdag 05 juni 2001 13:42 schreef Rtificial het volgende:
Hogere snelheden dan de maximale reele snelheid van 187,5 KB/s kan gehaald worden door de compressie die gebruikt wordt...
Verwijderd
Nee jo jij hebt er echt niets van begrepen, het komt omdat dan internet een beetje moe is van de hele dagOp dinsdag 05 juni 2001 15:06 schreef AA het volgende:
JA logisch dat het 's avonds veel langzamer isDan gaan er veel meer mensen op internet! (meestal dan)
noop.. de hele dag door topspeed hier...Op dinsdag 05 juni 2001 15:04 schreef Samplex het volgende:
Hebben jullie ook met chello dat het 's avonds veel trager is, overdag zijn er perfecte speeds
(ff chqq nu hoor.. 125k/sec)
dit is toch het drukke tijdstip ongeveer?
of een paar uur later....
<edit>
modemtester vind het volgende:
[ftp.chello.nl;3294464] : 155.18 kb/s
</edit>
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
van 16.00 - 22.00 dacht ik. Merk er op zich weinig van hiero met chello.Op dinsdag 05 juni 2001 18:10 schreef HaaZie het volgende:
[..]
noop.. de hele dag door topspeed hier...
(ff chqq nu hoor.. 125k/sec)
dit is toch het drukke tijdstip ongeveer?
of een paar uur later....
Verwijderd
Tss, 80 is snelOp maandag 04 juni 2001 12:25 schreef ALH het volgende:
Hier in Eindhoven-noord is het echt niet alles, max 80 kb/s
Ik haal max 8 met ISDN