Toon posts:

Lage processor welke nieuwe videokaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pentium II 400, en 128 mb geheugen..
ik zat eraan te denken om een geforce 3 of een geforce2 pro te pakken .. maar haalt de processor niet de prestatie hiervan heel erg omlaag ??

(heb gezocht in de search)

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
geforce 3??

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

Topicstarter
ja me ik mag er eentje in gooien van me pappa :P mag kiezen dus waarom geen goeie..

Verwijderd

Ik heb een GeForce 3 Ti-500 in een PII geprakt..gewoon net zo hard CPU-en als voorheen. (niet echt mini overkill hoor!) maar alvast voorbereid op de komenden uitbreiding..

is ook een PII-400 (clocked)

Ik zou een LeadTek GF3 Ti-500 nemen (met of zonder TV out moet je zelf weten, maar das de toppert)

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Geforce 1 DDR is op zich meer dan genoeg, veel meer kan je 'r niet uit halen...
Een vriend van me had ook een P2-400 en met z'n TNT2 was de P2-400 al de bottleneck...

Specs

Verwijderd

Topicstarter
hmm maar is het aan te raden om het te doen ?? Ik bedoel waarom zou ik er een minder snelle in gooien als ik er gewoon een mag uitkiezen...

(ps. ik krijg ook over paar maandjes nieuwe pc maar deze is gewoon brak.. dus moet gewoon nieuwe in ..)

Verwijderd

Ga je die kaart overzetten of komt daar gewoon een GF4 in?

Dan niet doen, bij overzetten zekers de beste (voor de max prijs van papa portomonee) uitzoeken

Verwijderd

Topicstarter
neehj deze ga ik niet overzetten.. maar als het dus niet uit maakt .. omdat me processor zolaag is ga ik er denk ik een geforce 2 mx inzetten... ik bedoel als het niet uitmaakt..want die zijn vrij goedkoop en als het me pc toch niet sneller maakt :P

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.