The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Wat dacht jij? Dat ie er eerst een beetje was, en toen nog iets meer, en uiteindelijk helemaal?Op zondag 27 januari 2002 20:54 schreef silentsnow het volgende:
Opeens is hij er: Plextor 40/12/40A
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, op 12x brandeh is het al geil...Op zondag 27 januari 2002 21:03 schreef Go0s het volgende:
w00000t!!! Ik vond mijn 12x 2 mnd terug snel!!
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Als je die 40x hebt kun je toch zeker 2 min sneller branden :r! Ik vergeet altijd dat ik aan het branden benOp zondag 27 januari 2002 21:05 schreef Eftelingtijntje het volgende:
Ik heb nog maar een 16x brander! Vind die al snel, maar nu wil ik ook een 40x brander! (mag toch niet, het blijft geen kermis)
en hier had ik al eerder een topic over geopend trouwens.
Verwijderd
Verwijderd
De gemiddelde prijs van een nieuwe Plextor brander lag altijd rond de 600 gulden, nu op 189 euro
MacBook Pro 14" 2021
Hey Ernst alles goei?Op zondag 27 januari 2002 21:58 schreef TweakGuy het volgende:
Ik moet zeggen, hij is extreem goedkoop in vergelijking met de introductieprijzen van andere Plextor branders.
De gemiddelde prijs van een nieuwe Plextor brander lag altijd rond de 600 gulden, nu op 189 euro
MacBook Pro 14" 2021
Niet zo lang geleden een 24x en nu al een 40x
Waar houdt het op?!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Bij 1tje waar de CD er na 1 seconden weer uitkomtOp zondag 27 januari 2002 22:43 schreef Gunner het volgende:
De verschillende snelheden cdbranders volgen elkaar wel snel op.
Waar houdt het op?!
D'r in en d'r weer uitOp zondag 27 januari 2002 22:51 schreef TweakGuy het volgende:
[..]
Bij 1tje waar de CD er na 1 seconden weer uitkomt
MacBook Pro 14" 2021
En de beste brander ooit is de plextor 8x20 die had ik 3 jaar geleden en die doet nu dienst in de pc op mijn werk waar hij elke dag nog een cdtje of 5 brand.Het ding heeft als vele cdtjes gebrand echt een relaxed dingetje
LOL
Verwijderd
Daar wil 'm graag voor aanschaffen!!!Op zondag 27 januari 2002 21:58 schreef TweakGuy het volgende:
Maar waar, want ik kan 'm niet voor deze prijs vinden
Let's all welcome the plextor 40x!!!!
|Specs|
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Die brander slaan nergens op. Ze ........Op vrijdag 15 februari 2002 21:56 schreef Korn21 het volgende:
Die brander slaan nergens op. Ze beginnen bijna allemaal op 20x, dan 24x dan 32x en dan pas helemaal aan het einde 40x. Dus zal minder dan 30 seconden snelheids winst zijn ten opzichte van mijn brander!
das nou onzin denk ik vriend, ik kon me herrinneren dat die 1e baas van IBM ooit zei(lang geleden) "er is een wereldeconomie voor ongeveer 5 computers".
en nu??????????? per vierkante meter zeker?
hd waren ook 1rst 1x1x1 meter en konden nouwelijks 20mb kwijt, en nu?????? 1x1x1 mm per mb....
ach, over 10 jaar is het 1x1x1 mm per terabyte(hoop ik
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Op het moment dat je cd al vol staat voordat je em in de brander doetOp zondag 27 januari 2002 22:43 schreef Gunner het volgende:
De verschillende snelheden cdbranders volgen elkaar wel snel op.
Waar houdt het op?!
Mother, will they like this song?
Verwijderd
ik heb inderdaad ook die 40 speed branders gezien. volgens mij is het weer vragen om moeilijkheden. net zo als bij sommige cd-rom drives, die de snelheid eigenlijk niet goed aankunnen en cd's lanceren:(
en die 40 speed zal ook wel zoveel meer lawaai maken als de andere drives, vooral als je hem ook als cd-rom drive gebruikt.schrijven zal niet zoveel meer lawaai maken denk ik.ik heb nog niet eens 40 speed discs gezien, nog maar net de 24 speed gelokaliseerd.
zal mij niets verbazen als die brander steeds op 24x zit te branden, vooral nu er nog geen goede discs voor zijn, daar gaat je snelheidswinst.
de laser zal nu ook wel weer sneller opgebrand zijn.als hij op 40x moet branden zal hij ook wel feller of met meer kracht moeten branden,wat snelle slijtage tot zich meebrengt:?
het is mooi dat het er is, maar persoonlijk vind ik 24 speed een iets veiligere snelheid.zeker gezien de media die nu te koop zijn.
Ehm bij een CD- en DVD pers voor particulierenOp zondag 27 januari 2002 22:43 schreef Gunner het volgende:
Waar houdt het op?!
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Nou zullen de meesten van jullie een vet cool raid0 setje hebben met 2x 120 gb op 7200 rpm (
ehmm waar was ik... oh ja.... iig heeft niet iedereen zo'n snelle installatie. Ikzelf moet het helaas nog doen met een 8,4 gb en een 20 gb. Beide 5400 RPM en NIET in een raid-controller. Ik ben hier vast niet helemaal de enige mee of wel soms
Hoi
Data Buffer 4MB
tis dat i burn proof is want anders....
Maar goed, iedereen moet wat te muggeziften hebben over deze brander. Zijn er ook nog mensen die wel geinteresseerd zijn in dit machtige stukje brandtechniek?
nou het is al een heel gedoe om daar cd's voor te krijgen.
heb nu eindelijk een winkel gevonden die platinum cdverkoopt t/m 24 speed.
dan kan je wel een 40x kopen maar weinig kans dat je daar cd's voor kan vinden (oke er bestaat altijd een kans, maar er staat ook weinig kans
Verwijderd
en of je nou 2 min of 5 min moet wachten???
Ik vraag me alleen af of de tijdwinst echt rendabel is. Het verschil tussen 24x en 40x is toch niet echt merkbaar ofwel ?
Verwijderd
Verwijderd
wat denk je zelf als je een CD-r leest @40 speed gaat ie ook niet kapot.Op zaterdag 23 februari 2002 20:14 schreef DennieXP1 het volgende:
Gaat de CD-R dan niet stuk op die hoge snelheden?
Verwijderd
En kun je met deze brander ook 90 of zelfs 99 min cd's fikken
Verwijderd
Hiervoor had ik een 4 speed brander. Maar die is nu kapot gegaan. Na deze 24 speed ga ik niet een 40 speed brander nemen.
Neej. Als dat punt is aangebroken neem ik een DVD brander. Tegen die tijd is hopelijk maar 1 standaard. Wel knap van Plextor dat ze dit kunnen doen. Alleen RW is nogsteeds 12 speed. En waarom die 40x lezen niet omhoog?
Werkt goed, al schijnen de nieuwste versie's van Safedisk 2 niet goed gekopieerd te worden. (maar da's iets waar alle branders nog problemen mee hebben, firmware update anyone???Op zaterdag 23 februari 2002 00:06 schreef star-saber het volgende:
hoe zit het met clonecd support met de 40x brander
40 speed is zo'n beetje de fysieke limiet die een cd aankan om nog fantsoenlijk data vanaf te kunnen lezen. Daarboven krijg je alleen maar meer herrie en leesfouten, and we don't want that...
Yep yep leuk enzo... maarehm.. als je dus een hd-setje hebt die het niet trekt en je hebt constant buffer underruns, tja dan heeft het dus door het tijdsverlies ook geen zin om een 40× te kopenOp vrijdag 22 februari 2002 08:58 schreef dominator het volgende:
Tsjah, waar denk je waar ze die burnproof voor hebben uitgevonden? Lijkt me een beetje dubbelop om er nu ook nog 16Mb cache in de bouwen.....
[edit]
ennehm over dat muggeziften... tja... zijn we nederlanders of niet?
Hoi
Dus ik zie gene reden in waarom ik een 40x zou kopen, schiet je haast niets mee op en het kost alleen maar geld.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
alleen jammer dat de cd's het nog niet aan kunnen
hij kan 600 mb in 100 seconden branden dus dat zal per cd 2 minuten gaan duren
verder ben ik er erg tevreden over
ik kreeg er ook Nero
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
En ik had hem nog voor 215 euro
Had ik nu nog maar effe gewacht als ik hem pas voor 170 euro zag
Al betwijfel ik het retail is + 2 jaar garantie...
Speedtouch freak