TV-out en Asus 8200 ti200

Pagina: 1
Acties:

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:02
Hi all,

Gisteren bezig geweest bij mijn broer om te kijken of we die TV-out aan de praat konden krijgen via een s-vhs kabeltje en een scart blokje.
Alles aangesloten en via properties was nu de TV optie beschikbaar, so far so good. Op apply geklikt en monitor wordt donker, maar niets op de tv te zien en na 15 sec. kwam de monitor weer op. Oke, had al gelezen over TV-tool, dus poging 2.
Laatste versie gedownload, deze zou moeten werken met die philips codec en opgestart en nu was er alleen grote oranje met zwarten strepen zichtbaar op de tv en de monitor gaf nu ook een raar beeld, iets van 3 flikkerende desktops door mekaar. Koste een reset om daar uit te komen.
Toen een klein tv toestel van mijn neefje geroofd, eerst weer via properties en warempel we konden de desktop nu op de tv zien, heel slecht beeld, maar was tenminste iets. Maar wederom gaf TV-tools flikkerende desktops op de monitor en niets op de TV.
Geprobeerd in verschillende resolutie's en refreshrate, twinview aan en uit, de origenele drivers van Asus staan geinstalleerd, de 21.83, de goede volgens TV-tools.
De search gebruikt maar kan niets vinden over dit probleem.
Enige hulp wordt zeer op prijs gesteld.
Nog kleine aanvulling, die kleine toestel is nu overleden, doet nu helemaal niets meer, lijkt wel of er een zekering uitgeknalt is.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Verwijderd

Gister heb ik ook mn tv-out gefixed gekregen. Ik probeerde het ook met een S-video kabel en scartblok maar die gaf zwart-wit beeld. Wat ik heb gedaan is mn oude nintendo 8-bit audio/video (geel/rood) uit de kast gepakt die met een verloopje aan de tv-out gezet een aan mn tv geslotem. Et Voila... Deed het perfect.. :)

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:02
Jij had tenminste beeld, ook al was het zwart wit.
Maar een gewoon kabeltje nog niet geprobeerd, moet eerst gekocht worden. Gaan we proberen.
txs

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:52
Dit probleem heb ik nu ook met een Asus V7100 Deluxe Combo... iemand oplossingen?