Wow wat een transfer rate!!

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Dit is echt ongelooflijk ik haalde vanmiddag een file van 700MB binnen 15 minuten binnen! :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dangerous-minds/transfer.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dangerous-minds/transferlarge.jpg

Ah geweldig die T1-verbinding zonder telefoonkosten... :7

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

valt best mee hoor.
is een redelijke snelheid, niet overmatig snel of zo. ff uitgerekend, dat is 777 Kb/s

ik heb deze week nog een paar filetjes (totaal MB of 600) gedownload met een gemiddelde snelheid van 3.3 Mb/s >:)

geweldig campusnet :7

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Mastermind
hmm er staat 1197kB/s hoor dat is kiloByte, oftewel hij haalde de file met 1Megabyte/s binnen. Ter vergelijking met een 56K modem kun je maar ongeveer 5kB/s halen, dit is dus 200x zo snel. En ik heb die aansluiting gewoon in mijn woonkamer en niet op de campus (of hoe jij je faculteit ook maar mag noemen) :+

• Xanthorax
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://130.89.232.17/images/kwel.jpg

• Aaargh!

Aaargh!

700 Mb in 15 min, reken ff mee:

700Mbyte/15min = 46.66666 Mbyte/minuut

46.66666/60sec. = 0.777777 Mbyte/sec gemiddeld

zoals ik al zei, mijn download was +/- 3300 Kbyte/s dat is ongeveer 660x keer zo snel als een modem :P
en dat was dus ook gewoon op m'n studentenkamertje :)

• Mastermind
Ja dat 15 min. was dus grof afgerond, ik haalde dus 1MB/s continu. Veel hoger kom ik BTW ook niet want ik heb maar een 10Mb verbinding.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

Theeboon

theebonen bestaan!

nou! ik rees nu met gem. 1kb/sec door de kabel!

TOP THAT! ;)

"I sit in my room and imagine the future."

• Aaargh!

Aaargh!

ach, 10Mbit is best wel lekker als je dat hebt liggen,(100Mbit iets lekkerder >:) ) .
wat je hebt is trouwens geen T1 omdat:
- T1 is geen europese standaard, je zou dan E1 hebben
- T1 = 1.5 Mbit E1= 2.048Mit

je 10Mbit is dus iets sneller als T1 >:)

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Darn..Wil ik ook! Waar haal je zo'n T1 lijn? via een universiteit netwerk of kan je zo'n lijn ook ergens huren (voor particulieren..)

ff. UUnet checke hoor..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Sjongejongejonge.. wat een neppert zeg!

Heb ff het IP-adres van de post van Mastermind getjekt, en dat is exact hetzelfde IP als in de download-box van Opera staat.

Die snelheid haal ik dus ook makkelijk als ik van m'n eigen ftp server die op m'n eigen HD staat files "download" naar diezelfde eigen HD.

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:44
Hmm, dat zou wel erg fout zijn.... :)

Maar euh... Bij mij is het zowiezo een stuk sneller om iets bij een flatgenoot te downen dan van harddisk -> harddisk te copieren.... Dus op het campusnet is die tactiek van vanaf je eigen server downloaden niet echt slim :)

Bovendien, 700 KB/s, nou, als je daar al een thread voor moet openen, dan kan hier wel een compleet forum geopend worden, ik haal meestal niet langzamer.... Ik heb wel eens 4.2 GB met gemiddeld >5MB/s gedownt.... Vanavond baalde ik er trouwens van dat ik 'maar' 2MB/s haalde...

• Mastermind
Huh? Dat is helemaal mijn IP adres niet... ik ga de boel niet lopen faken dat is hartstikke lame... Check het nog maar eens HEEL goed na!

• XL79
  • Laatst online: 18-07 08:49
mmmmm MasterMind ik kom volgende week zeker ff langs [of de week erna]

Maar wat was je aan het downloaden dan.
Filmpke?

mzls

-XL-

ahum dus niet bij jou maar bij een medebewoner. . . .misschien kunnen we wat afpreken?

Verwijderd

Gasten!!

Hoe komen jullie hieraan? Ik wil het ook!

Verwijderd

:( De wereld is niet eerlijk verdeeld. Ik betaal me scheel voor m'n telefoonrekening waarmee ik zo'n 7k/s haal en jullie halen gratis files binnen met 1000 k/s. Ik HAAT de KPN en de regering dat ze hier niks aan doen. IK WIL DAT OOK :'(

Verwijderd

VOlgens mij is dit allemaal vette fake hier, kijk maar naar het IP, das 't zelfde ip als van die gast (zoals als was gezegd door een moderator), maar goed, want met kabel kan nooit 1000KBps aan (wel 1000Kbps) omdat de modem dat niet trekt !

Verwijderd

ip van hem verschilt net iets met het ip van de server.
Waarschijnlijk heeft die pannenkoek bij zijn buurman zitten downloaden met z'n campus-verbindin *grumb*

klik maar eens hier....

• CubicQ
  • Laatst online: 20:44
He, het is helemaal niet gratis: ik betaal per maand wel even 15,80 voor mijn CampusNet-aansluiting :).

OK, je kan het ook zo zien: je betaalt per maand 380,- en je krijgt bij je internetaansluiting gratis 10mxm waar je een bed en een PC (of meer :)) kwijt kan...

• Mastermind
Hahaha, ja ik heb het ook bij mijn buurman gedownload. Maar bij Wanadoo haal ik ook 1Mbps hoor...
klik hier

Verwijderd

STELLETJE PATSERS!

en ik maar denken dat chello snel was....

:)

Verwijderd

Kan iemand die zo'n T1 aansluitinkje heeft eens ver tellen wat T1 is en of ik het kan krijgen.

• XL79
  • Laatst online: 18-07 08:49
ga studeren in Groningen of in Enschede etc. In Groningen ken ik de Selwerd 'Internet' Flat en in Enschede ben ik niet bekend maar ik weet wel dat het daar erg 'rommelt' en voor de rest ja vul maar in. A'dam [uva] etc

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Xaran:

T1 is een Amerikaanse telefoonlijn. 24 Kanalen van 64Kbit het stuk. Zeg maar 12 ISDN-2 lijntjes. Het is te krijgen in Nederland, maar kosten honderden miljoenen vanwege het graafwerk. T1 wordt namelijk alleen in Amerika gebruikt. De Euro-versie heet E1, is 30 kanalen van 64Kbit, plus twee voor besturing, ofwel 2048Mbit. Kost een paar duizend gulden per maand bij KPN, maar da's zonder verdere aansluiting. Met goede aansluiting op de rest van de wereld moet je aan tienduizenden per maand gaan denken.

Nog steeds interesse? >:)

I don't like facts. They have a liberal bias.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik haalde met m'n @Home kabelverbindinkje laatst 340 kb/s. Dat vond ik al vrij aardig. Ik zet die downloads gewoon allemaal aan en zie het wel als ik de volgende dag weer wakker word. Lekker makkelijk.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

typisch een geval van brommerpraat, ach ja jongens en hun brommers......

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

Burne :

Umm denk niet dat ik het kan betalen van mijn bijbaantje toch maar wachten op ADSL of kabel over een jaartje of 4,5

echt waar ik moet verhuizen naar een plek waar ze het wel hebbe

maar toch bedank

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
hoogste gemiddelde (niet maximale) transferrate die ik tot nu toe op mijn @home verbindingkje heb gehaald is 3,5 Mbit.....en dat voor ongeveer een uurtje (toen was mijn hd weer bijna vol).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Sharky
  • Laatst online: 20:04

Sharky

Skamn Dippy!

Xanthorax: network neighbourhood schrijf je zo. ;)

This too shall pass

• Xanthorax
  • Niet online
Bugje in windows 98 :)

Verwijderd

Kunnen jullie allemaal vriendelijk doch doordringend jullie mombakkessen houden over overdraagsnelheden???

Ik ben hier namelijk een Kaasema sukkel die al nat begin te dromen bij snelheden van hoger dan 10 K

Jullie zijn heel naar bezig tegen ons arme zielen... snik

Oh en als je me niet geloofd, kijk dan eens hiernaar:

http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/99_204/ss/03inet/000327_kaasema.html

hiervan ga ik dus huilen en jullie mogen van mij part platliggen van het lachen, maar ik vind hier dus geen kont aan.

:)

Verwijderd

Nou zeg, ik hoop dat NL es gaat denken aan de mensen die niet al teveel geld te besteden hebben, voor een leuke internet aanbieding zoiets als gratis internet (maar dan echt ofzo en dat je ook nog een lijn vrij hebt)
Misschien 40piek p. maand, dan zou het nog leuk zijn, maar mij boeit het niet meer zo, ik krijg bijna @home cable

Ik hoop dat dat een beetje leuk is...

Greetz
S

<center>
[img]"http://www.gsmguru.com/banners/banner_ani.gif"[/img]
<center>

• PcDealer
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Xanthorax:
Waar heb je die wallpaper vandaan?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-08 18:17
SubGold: Waar haal je nou in vredesnaam het lef vandaan om hier banners te gaan plaatsen. Dat kun je toch niet maken man! Doe normaal zeg... :(
Pagina: 1