Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FANS] Sleavebearing? & CableSleeving

Pagina: 1
Acties:

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Even een paar kleine vraagjes waar ik eigenlijk nergens antwoord op heb kunnen vinden:

1) 'K heb een zilverkleurige Lian Li PC60 gekocht met 4x USB in de voorkant. Standaard leveren ze daar 3 x 80mm coolers bij. 1 Voor in de achterkant en twee voor in de voorkant. Dit zijn sleave-bearing fans. Is het de moeite waard om 3 x 80mm Papst aan te schaffen, of maakt dit niet zoveel verschil?

2) Ik zag laatst bij virtual-hideout een guide voor het omhulzen/rounden van de bedrading die uit je voeding komt, en hoe je dat het beste kan doen. Ze noemen het zelf cable-sleeving. Dit ziet er wat mooier uit, en met een aantal rounded IDE-kabels staat dit wel OK. Die link kan je hier vinden. Misschien leuk als je niets te doen hebt. Heeft iemand hier ervaring mee?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:45

breinonline

Are you afraid to be known?

1. Geen flauw idee, als jij er nu tevreden over bent is er niet echt een reden om ze te vervangen, toch? Papst is goed en stil, maar als je nu geen last hebt van een slechte airflow of lawaai is er geen noodzaak om ze te vervangen.

2. Ja, dat hebben veel mensen hier gedaan. Je krijgt er een betere airflow van in je kast en het ziet er opgeruimder uit. Zoek eens op IDE kabels rounden oid.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• The Guardian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 22:23

The Guardian

I'll keep an I on you

Sleave bearings zijn over het algemeen stiller. En waarom de meeste tweakers ballbearings nemen is dat sleave bearings slijten. Ze krijgen steeds meer speling en gaan meer herrie maken. Op de ballbearing fans durven sommige winkels zelfs levenslange garantie te geven.
Gewoon je fans blijven gebruiken totdat ze versleten zijn en dan haal je is ballbearing fans.

Verwijderd

Heey en,
ik heb zelf ook mijn kabeltjes in mijn case opgeruimd en bijelkaar gebonden met spi-wraps. Ziet er toch een stuk beter uit :) ik ben nog bezig aan een Rheobus maar de pix komen eraan.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
bedankt voor alle tips! Ik heb ff alle middelen in huis gehaald om mijn enermax kabels te 'sleaven'. ennuh erkske, ik wacht op pics !

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Klik hier voor wat voorlopige pix van mijn keesmod
Pagina: 1