Heb deze ook al gepost als reactie op het fuckNBC artikel maar ik wil het onderwerp eens in de groep gooien:
www.martinlutherking.org /
Is een site die zich voordoet als zijnde een informatieve site over de weledele heer Dhr. Martin Luther King. Maar als je even doorleest kom je bij uit bij teksten als dit:
"Well friends, he is not a legitimate reverend, he is not a bona fide PhD, and his name isn't really "Martin Luther King, Jr." What's left? Just a sexual degenerate, an America-hating Communist, and a criminal betrayer of even the interests of his own people."
Dat wekte toch mij intresse wel even dus ben ff gaan kijken waar die site vandaan komt
www.networksolutions.com/cgi-bin/whois/whois?STRING=martinlutherking.org
resultaat:
Domain Name: MARTINLUTHERKING.ORG
Administrative Contact:
Breeding, Vincent (VB1589) vincent.breeding@STORMFRONT.ORG
pob 10192
Tampa , FL 33679
813-000-0000 (FAX) 813-000-0000
Technical Contact, Zone Contact:
Black, Don (DB1627) root@STORMFRONT.ORG
Stormfront Inc.
PO Box 6637
West Palm Beach, FL 33405
(561) 833-0030 (FAX) (561) 820-0051
Billing Contact:
pob 10192
Tampa , FL 33679
Dus RobzQ ook maar ff STORMFRONT.ORG checken want het begon al vreemde vormen aan te nemen: stormfront?
En wat blijkt: f@kin'white power gasten..
Dit vindt ik dus wel erg, fuckNBC is wel grappg maar het is vrij duidelijke dat het hiet om een anti site gaat. Maar jezelf voordoen als zijnde de marthin luther king organisatie en vervolgens met dergelijke smut aankomen
Voelt iemand zich geroepen deze sites plat te gooien, ook newbies zijn van harte welkom!
www.martinlutherking.org /
Is een site die zich voordoet als zijnde een informatieve site over de weledele heer Dhr. Martin Luther King. Maar als je even doorleest kom je bij uit bij teksten als dit:
"Well friends, he is not a legitimate reverend, he is not a bona fide PhD, and his name isn't really "Martin Luther King, Jr." What's left? Just a sexual degenerate, an America-hating Communist, and a criminal betrayer of even the interests of his own people."
Dat wekte toch mij intresse wel even dus ben ff gaan kijken waar die site vandaan komt
www.networksolutions.com/cgi-bin/whois/whois?STRING=martinlutherking.org
resultaat:
Domain Name: MARTINLUTHERKING.ORG
Administrative Contact:
pob 10192
Tampa , FL 33679
813-000-0000 (FAX) 813-000-0000
Technical Contact, Zone Contact:
Black, Don (DB1627) root@STORMFRONT.ORG
Stormfront Inc.
PO Box 6637
West Palm Beach, FL 33405
(561) 833-0030 (FAX) (561) 820-0051
Billing Contact:
pob 10192
Tampa , FL 33679
Dus RobzQ ook maar ff STORMFRONT.ORG checken want het begon al vreemde vormen aan te nemen: stormfront?
En wat blijkt: f@kin'white power gasten..
Dit vindt ik dus wel erg, fuckNBC is wel grappg maar het is vrij duidelijke dat het hiet om een anti site gaat. Maar jezelf voordoen als zijnde de marthin luther king organisatie en vervolgens met dergelijke smut aankomen
Voelt iemand zich geroepen deze sites plat te gooien, ook newbies zijn van harte welkom!
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
</center>