"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
Verwijderd
In een lagere resolutie spelen , de rest van je pc kan het makkelijk aan , alleen is die mx eigenlijk de bottleneckOp zondag 27 januari 2002 20:20 schreef LoW.R1D3R het volgende:
jah idd , alleen de letters misvormen en rest ziet er mooi uit ... maar het gaat trageris er niks aan te doen?
Lagere AA, of snellere CPU die misschien meehelpt ?
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Welke reso btw??Op zondag 27 januari 2002 20:24 schreef LoW.R1D3R het volgende:
waarom gaat het bij een vriend van mij dan wel soepel? op zelfde resolutie en ook een gf-mx400
hummz heel weird!
Verwijderd
Verwijderd
Dat is nog veel zwaarder voor je videokaart.Op zondag 27 januari 2002 21:57 schreef Rippie het volgende:
Je kunt beter AA uitzetten en Anisotropic filtering aan zetten. Heeft een veel beter effect.
Verwijderd
Dat gaat zijn Mx'je helemaal niet trekken denk ik.Op zondag 27 januari 2002 22:01 schreef Rippie het volgende:
maar dan krijg je iig niet zulke rare effecten, alleen maar beter!!
Verwijderd
Niet iedereen heeft het geld daarvoor over.Op zondag 27 januari 2002 22:04 schreef geforce5_guy het volgende:
koop een geforce2U, GF3 of GF4
Verwijderd
Nee, een MX gaat dat niet trekken nee. Kan hij het beste een Leadtek GF3 Ti200Op zondag 27 januari 2002 22:03 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Dat gaat zijn Mx'je helemaal niet trekken denk ik.
was dit 4 bullshit ik speelde cs op 1152 met anistrophy en AA 1x2 steady 70 fps (gf2 mx wel geoced)Op zondag 27 januari 2002 22:03 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Dat gaat zijn Mx'je helemaal niet trekken denk ik.
Verwijderd
Maar jij hebt hem oc-ed en je speelt CS. Commanche 4 is een lekker zwaar spel, dat is toch ff andere koek dan CS.Op zondag 27 januari 2002 22:07 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
[..]
was dit 4 bullshit ik speelde cs op 1152 met anistrophy en AA 1x2 steady 70 fps (gf2 mx wel geoced)
Verwijderd
In bijv Max Payne staat ook duidelijk dat je een 'Very powerful 3D accelerator card' nodig hebt , voor die filtering.Op zondag 27 januari 2002 22:09 schreef Rippie het volgende:
[..]
Maar jij hebt hem oc-ed en je speelt CS. Commanche 4 is een lekker zwaar spel, dat is toch ff andere koek dan CS.
Verwijderd
Geef mij maar een Warsteiner.
niet dat ik zonder AA niet kan leven hoor
Verwijderd
Verwijderd
Muis-lag kun je verminderen door van triple buffering om te schakelen naar single/double buffering. Bij single buffering heb je wel kans op 'tearing', wat je dan weer kunt voorkomen door VSync te gebruiken etc etc.Op maandag 28 januari 2002 14:01 schreef MaXiMizE het volgende:
bij mij AA 4x draait wel soepel (licht eraan welk spel natuurlijk) maar ik heb altijd muislag
niet dat ik zonder AA niet kan leven hoor
nee man, Anisotropic + QuincunxOp zondag 27 januari 2002 21:57 schreef Rippie het volgende:
Je kunt beter AA uitzetten en Anisotropic filtering aan zetten. Heeft een veel beter effect.
dat is pas mooi!
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Verwijderd
Op maandag 28 januari 2002 14:59 schreef LoW.R1D3R het volgende:
[...] spiegelmodusbuffer?
U hebt de keuze uit de blokoverdrachtmethode, de paginaspiegelmethode of automatisch selecteren. Met automatisch selecteren laat u het stuurprogramma op basis van uw hardwareconfiguratie de beste methode bepalen.
wat heb jij? nederlandse drivers
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.