Toon posts:

Leadtek Gf3 ti200 TDH question

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Leadtek Gf3 ti200 TDH, dus die al geleverd wordt met standaard cooler op core en memory..
Ik doet het benchmarken in 3dMark2001 zonder enige artifacts met de mem op 500 en de core op 220.

Verder ga ik liever niet. Is het eigenlijk wel safe/veilig om met de standaardcoolers die erop zitten zo veel te oc'en zonder dat er iets naderhand in de fik vliegt of dat de kaart heel snel kapot gaat?

Verwijderd

Gewoon net zo lang proberen hoger te clocken , je merkt vanzelf wel als het te hoog gaat (videokaart gaat echt niet fikken ofzo)

Als het te hoog is dan loopt ie wel vast ofzo , gewoon rebooten met de ctrl toets ingedrukt en je standaard settings worden weer geladen.

Verwijderd

Topicstarter
Okai.. thanks 4 reply mate.. :)

Zijn er niet meer mensen met een leadtek gf3 ti200 tdh of een andere variant van de ti200-serie met eigen ervaringen op oc-gebied?

Verwijderd

Ik heb weleens wat tests gelezen, daar haalde ie meestal de 240/550 wel. Volgende week heb ik 'm ook dus dan kan ik meer vertellen :)

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:54
Ik heb ook een leadtek GF3ti200 maar ik krijg mn core niet echt hoger als 212 ofzo, bij 215 krijg ik soms al vastlopers. Ik moet het voltage eigenlijk verhogen maar op de 1 of andere manier wil dat winfox proggie mn voltage niet aan passen. :(

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / RTX 5070 Ti

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.