Nee, dit is het meest zwarte aluminium wat je van Coolermaster kan krijgen...
Ik heb wel een coolermaster kast gezien met een faceplate die wel zwart is, maar niet geheel zwart helaas
welke is die dan?
welke is die dan?
Verwijderd
Aluminium verven is nogal moeilijk 
Anodiseren zal nogal geld kosten .
Maar als je echt een ALU case wil , Lian Li verkoopt hun modellen in het zwart
nee daar zit hij horizontaalOp zondag 27 januari 2002 20:35 schreef mxstrAEm het volgende:
idd de pc-61 etc, die ken ik, maar die hebben geen verticale rooster aan de voorkant
idd horizontaalOp zondag 27 januari 2002 22:00 schreef epsilon het volgende:
[..]
nee daar zit hij horizontaal

oh ja, niet zoveel bonken, krijg je hoofdpijn van
Je kunt toch gewoon een primer gebruiken voordat je gaat verfen? Desnoods iest van spuitplamuur ofzo. Gaat best, kost alleen wel wat moeite.Op zondag 27 januari 2002 20:21 schreef real_raichu70 het volgende:
Aluminium verven is nogal moeilijk
Wat me trouwens opvalt aan het plaatje hierboven is dat het net lijkt alsof die kast handmatig is geverfd
Het oppervlak is niet egaal qua kleuren, of zie ik dit verkeerd op de foto? Mijn pc61 is lekker egaal
Ik heb deze kast vorige week nog in 'real life' gezien en hij is echt wel egaal zwart hoor.Op zondag 27 januari 2002 22:38 schreef mxstrAEm het volgende:
Wat me trouwens opvalt aan het plaatje hierboven is dat het net lijkt alsof die kast handmatig is geverfdHet oppervlak is niet egaal qua kleuren, of zie ik dit verkeerd op de foto? Mijn pc61 is lekker egaal
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
ik heb hem ook hoor
maar ik zie de kast op sommige foto's anders dan mijn kast
aan en uit knop andere kleur + donkerheid, maar zal wel aan de foto's liggen dan
Maar er bestaat dus helemaal geen enkele zwarte coolermaster? Echt raar
maar ik zie de kast op sommige foto's anders dan mijn kast
aan en uit knop andere kleur + donkerheid, maar zal wel aan de foto's liggen dan
Maar er bestaat dus helemaal geen enkele zwarte coolermaster? Echt raar
Pagina: 1
maar dan in stealth black, bestaan ze?