Toon posts:

.NL-domein: mogelijkheden voor particulieren

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag weten wat de mogelijkheden zijn voor particulieren om een .NL-domein te registeren. Ik wil nl. een nieuwe internetsite lanceren en het is van 'levensbelang' dat het een .NL-domein krijgt (en dus geen .COM/.NET/.ORG o.i.d.)...
www.freehosting.nl is mij al bekend maar ik hoorde (weet dus niet of dit helemaal juist is) dat je dan geen eigenaar wordt van het domein dat je via hun hebt geregistreerd...

Er zijn vast toch wel mogelijkheden voor particulieren om .NL-domeinen te registeren? Bijv. Nielsonline.nl (www.nielsonline.nl , eigendom van mede-Tweaker) is toch ook een particulier, en geen bedrijf/ondernemer.

???

Ron

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

www.vanderlinden.com
.nl domein, 100Mb, php,cgi,mysql
141 piek per jaar (120 ex)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Topicstarter
Uit de voorwaarden van vanderlinden.com:

"Ondergetekende gaat ermee akkoord dat de gewenste domeinnaam door van der Linden
Research wordt aangevraagd en dat van der Linden Research ook de eigenaar is van
het domein, met dien verstande dat, wanneer ondergetekende dit wenst en hiertoe
in staat is, middels een inschrijving bij een Kamer van Koophandel, het domein
overgeschreven kan worden op naam van ondergetekende."

Is dit allemaal wel 'safe'? Ook omdat er achter vanderlinden.com geen organisatie maar (volgens mij) een particulier zit...

Ron

Verwijderd

vanderlinden ziet er niet echt professioneel uit...ik zou m'n webpagina er niet aan toevertrouwen...

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Als je de sites ziet die bij hem gehost worden zie je dat b.v. php erg snel is.
en in die overeenkomst staat dat je altijd je domeinnaam op je eigen naam kan overzetten (moet je wel een kvk nummer hebben)
ik heb net de papieren verstuurd om daar een account aan te vragen, we zullen zien ...

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.