Weet iemand waar ik Lindows kan downloaden, als dit niet op forum geplaats kan worden geef dan een link waar ik wel kan vinden waar ik hem kan downloaden.
Lindows kost $99 en downloaden zonder te betalen is illegaal, wat hier niet mag. Lees de FAQ.
Ja, hallo!!! Dat is wel heel fijn getimed hoor.

Gewoon op www.lindows.com/download.php . En dan mag je je dus ff registreren.
Gewoon op www.lindows.com/download.php . En dan mag je je dus ff registreren.
Nee. Je staat al in SU.
Het is trouwens de moeite nieteens...ik vind het maar brak
Het is trouwens de moeite nieteens...ik vind het maar brak
Kijk ff bij de topics die op slot staanOp zondag 27 januari 2002 20:03 schreef ericjanssen het volgende:
(...)
Nee, ik ook niet, en niet gebruiken ook. Het is echt prut hoor...Op zondag 27 januari 2002 20:04 schreef ericjanssen het volgende:
ikg ga dus mooi niet betalen he
Verwijderd
Net als zoveel, maar doe hier dan ff geen verzoekjes of stel je vraag anders zodat niet zo suggererend is.Op zondag 27 januari 2002 20:04 schreef ericjanssen het volgende:
ikg ga dus mooi niet betalen he
Moet je een screenshot?Op zondag 27 januari 2002 20:06 schreef ericjanssen het volgende:
volgens mij l*ll*n jullie allemaal uit je nek en hebben jullie Lindows ook nie
Ik heb t geinstalleerd gehad, en ben blij dat ik nu Suse er (weer) op heb staan. Het werkt echt waar gewoon niet hoor...Op zondag 27 januari 2002 20:06 schreef ericjanssen het volgende:
volgens mij l*ll*n jullie allemaal uit je nek en hebben jullie Lindows ook nie
Naja, lees mijn verhaal in het Lindows (geen hints) topic maar eens.
Je bent een beetje hardleers he?Op zondag 27 januari 2002 20:10 schreef ericjanssen het volgende:
Screen shots kan ik wel vinden maar een link naar de OS? zou wel handig zijn iemand/.?
Lindows kost geld, $99 om precies te zijn.
Je moet er dus voor betalen.
Als je dat niet doet, is het illegaal.
Op dit forum zijn illegale dingen niet toegestaan.
Conclusie: het mag NIET!!
Verwijderd
Nogmaals, LindowsOS is niet gratis, je moet lid worden van een Insider program en dat kost $99 per jaar . Dus warez request. www.lindows.com
wij weten alles?Op zondag 27 januari 2002 20:09 schreef ericjanssen het volgende:
Ik wil lindows wel eens proberen maar kan um nergens vinden. jullie weten toch zo'n beet je alles?
hmz slotje?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ga nou maar de FAQ lezen irritant jochOp zondag 27 januari 2002 20:12 schreef ericjanssen het volgende:
mmmm volgens mij is dit allemaal bullsh*t
DAN LEES JE TOCH FF DE INFO OP WWW.LINDOWS.COMOp zondag 27 januari 2002 20:12 schreef ericjanssen het volgende:
Verwijderd
Ik stel voor dat we draadjes als deze lekker met rust laten, zodat hij afzakt into the pit of oblivion, want draadjes als deze zijn toch kansloos.
Het is al gemeld, dus laat de rest maar aan een mod over.
Het is al gemeld, dus laat de rest maar aan een mod over.
Op zondag 27 januari 2002 20:12 schreef ericjanssen het volgende:
Oke mag ik jou nomineren voor Dumm-Ass tweakers award 2002 ?
Dit is een warez Request...shit zeg....hoe oud ben je trouwens 12??
Het is FRIET!
Nee, maar hier is het niet toegestaan.Op zondag 27 januari 2002 20:13 schreef ericjanssen het volgende:
wil je zeggen dat jullie alles legaal hebben aan software???
lijkt mij verd8 veel op misbruik van iemands account
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
nog effe dan kan je een paar dagen niet meer me doen .... warez request he
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Op zondag 27 januari 2002 20:16 schreef ericjanssen het volgende:
maar goed conclusie: jullie hebben of geen lindows link of veel te egowistisch!!!!
ftp://207.46.133.140Op zondag 27 januari 2002 20:17 schreef ericjanssen het volgende:
[..]
nee maar ik heb het toch vriendelijk gevraagt?
Link aub naar Lindows?
Goed zoeken!!!
Op zondag 27 januari 2002 20:19 schreef speed24 het volgende:
[..]
ftp://207.46.133.140
Goed zoeken!!!
leuk ftp://207.46.133.140 maar ik mot geen microstuff hebben
Dan hebben we ook nog altijd ftp://127.0.0.1Op zondag 27 januari 2002 20:21 schreef ericjanssen het volgende:
leuk ftp://207.46.133.140 maar ik mot geen microstuff hebben
Ach wat jammer nou: connection refusedOp zondag 27 januari 2002 20:22 schreef speed24 het volgende:
[..]
Dan hebben we ook nog altijd ftp://127.0.0.1
En bedankt... Maar lees de FAQ. Lindows moet je voor betalen, klaar, geen discussie over mogelijk. Als je dat niet wilt begrijpen....Op zondag 27 januari 2002 20:16 schreef ericjanssen het volgende:
maar goed conclusie: jullie hebben of geen lindows link of veel te egowistisch!!!!
nee daar komik ver mee, snapt nou niemand dat ik gewoon een link naar lindows moet hebben direct te downloaden zonder te betalen, pleazsss
Oh, da's jammer ...Op zondag 27 januari 2002 20:23 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Ach wat jammer nou: connection refused
Weet je wat je dan moet doen? FF irc opstarten, naar irc.tweakers.net gaan, #tweakers.net en dan ALT inhouden en fxfighter intypen , dat zou het moeten oplossen
wat is Lindows eigenlijk?
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd
Mensen, het is echt heel erg vervelend als topics als deze steeds omhoog worden geschopt. Deze zweeft nu de hele tijd boven in de active topics lijst, en krijgt véél te veel aandacht.
Laat dit soort topics toch met rust!!!
Sorry dat ik schreeuw, maar ik kan me hier echt heel erg aan ergeren...
Meld het gewoon in SU, en als het daar al staat dan wordt het vanzelf wel geregeld door een langsfietsende mod.
Laat dit soort topics toch met rust!!!
Sorry dat ik schreeuw, maar ik kan me hier echt heel erg aan ergeren...
Meld het gewoon in SU, en als het daar al staat dan wordt het vanzelf wel geregeld door een langsfietsende mod.
De pagina is al vaak genoeg langsgekomen, kijk daar maar ffOp zondag 27 januari 2002 20:26 schreef firoz het volgende:
wat is Lindows eigenlijk?
Gewoon .com erachter pleuren dus...
//Edit: Sorry Cheetah... maar jij had het toch al lang in SU gemeld
Gewoon ff LOL om toch nog wat onzin te verkondigen in dit topic, vooral met zo'n domme (en hardleerse) topicstarter
Dude ! stop ermee, er heeft iemand enkele dagen geleden al een waarschuwing voor gekregen, exact wat jij nu doet.Op zondag 27 januari 2002 20:24 schreef ericjanssen het volgende:
nee daar komik ver mee, snapt nou niemand dat ik gewoon een link naar lindows moet hebben direct te downloaden zonder te betalen, pleazsss
Als je linux wil, dan download je het van www.linuxiso.org of je gaat het kopen in de winkel.
Ja dat snappen we wel... maar daarvoor is dit forum niet! Dit is gewoon een regelrechte warez request waar GoT mee in de probs kan komen als we hierop in gaan. U begrijpt het punt?Op zondag 27 januari 2002 20:24 schreef ericjanssen het volgende:
eric .. weet je wel wat je zegt ?Op zondag 27 januari 2002 20:28 schreef ericjanssen het volgende:
Ok quit deze topic dan maar
quit de topic maar .. tssk je werd net zo leuk geflamed enzow ..
verder lindows is redelijk brak .. ik kan het je nog niet aanraden .. mischien tegen de tijd dat er een official release komt dattie dan mischien wel goed is .
maar ik zou me er nu nog even niet druk om maken ... en anders download je gewoon een linux iso en wine .. kom je ook al een end mee
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
hmm heb nog nooit geirctOp zondag 27 januari 2002 20:25 schreef speed24 het volgende:
[..]
Oh, da's jammer ...
Weet je wat je dan moet doen? FF irc opstarten, naar irc.tweakers.net gaan, #tweakers.net en dan ALT inhouden en fxfighter intypen , dat zou het moeten oplossen
Want hij zegt met #tweakers.net : no channel.
(btw: dit is serieus hoor
ghehehe lolOp zondag 27 januari 2002 20:34 schreef banaan-X het volgende:
[..]
hmm heb nog nooit geirctDraait dat gewoon op poort 6667?
Want hij zegt met #tweakers.net : no channel.
(btw: dit is serieus hoor)
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Uhm ... jullie gaan offtopic ...
we waren nl bezig met het vernederen van de topicstarter
we waren nl bezig met het vernederen van de topicstarter
tssk je werd net zo leuk geflamed enzow ..
"Jamaar ik meen het echt!"Op zondag 27 januari 2002 20:37 schreef Mannes het volgende:
[..]
ghehehe lol
Verwijderd
Ik wil aan Buzzman's post nog toevoegen dat eenieder die hier in dit draadje letterlijk om een slotje gevraagd heeft, bij deze een Niet Officiele Waarschuwing krijgt!
Slotje roepen is niet gewenst. Het is jammer dat ik met andere dingen bezig was, anders was dit draadje namelijk nooit zo uit de hand gelopen!
Slotje roepen is niet gewenst. Het is jammer dat ik met andere dingen bezig was, anders was dit draadje namelijk nooit zo uit de hand gelopen!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()