Zoals je waarschijnlijk al had kunnen lezen was ik degene die zei dat de ASUS betere filters heeft dan de LEADTEK bij de GF3Ti serie kaarten.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik dit wel geloof. Ik lees al jaren de Duitse C!T en de testen die hier in gedaan worden zijn echt wel geloofwaardiger dan de meeste andere testen die gedaan worden op internet sites of bladen.
Er stond bij de meetresultaten dat de ASUS ietwat beter filters had, maar je moet je natuurlijk niet blindstaren op een wereld van verschil. Dat kan natuurlijk ook weer niet.
Ook was het overclocken met de ASUS iets beter dan de LEADTEK. Hier moet je natuurlijk toch altijd weer geluk mee hebben, dus kun je niet echt zeggen dat de ene beter is dan de andere als je niet minstens 10 kaarten getest hebt.

Wel heb je bij de ASUS natuurlijk het voordeel van de tv-in functies (capture) wat je bij de LEADTEK niet hebt.
Ik heb het dan wel over de ASUS deluxe kaart en niet de pure. De pure is een heel ander verhaal en ook slechter overclockbaar vanwege slechtere standaard cooling. (geen heatsinks op het memory en een minder goeie cooler op de core)
Dat is dus mijn mening. Of je er iets aan hebt moet je zelf maar uitmaken. Mijn kaart, GF3Ti200 DELUXE, komt met standaard cooling en zonder mods tot 250MHz voor de core en 555MHz voor het memory waarmee ik dus 9585 punten haal met 3dmark2001.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB