Toon posts:

2D =Leadtek gf3ti200TDH of Asus V8200T200 Help?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb me het gompus zitten lezen over die leadtek Ti200 TDH kaartjes, maar er zijn een paar mede tweakers die beweren dat de 2d van de asus beter is...en dat terwijl die leadtek er juist bekend omstaat dat ze de beste filters gebruiken....

Kan iemand de twijfels wegnemen en vertellen welke ik nou aan moet schaffen ????

Alvast bedankt

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 20:08 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[topic=305287/1/50]
Vergeten op slot te gooien ???? :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 20:08 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[topic=305287/1/50]
Eehm.....er staat toch duidelijk dat ik aan het zoeken ben geweest en dat ik de meningen van mede tweakers heb aangehoord... maar de ene keer hoor ik dit en de andere keer dat....

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Zoals je waarschijnlijk al had kunnen lezen was ik degene die zei dat de ASUS betere filters heeft dan de LEADTEK bij de GF3Ti serie kaarten.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik dit wel geloof. Ik lees al jaren de Duitse C!T en de testen die hier in gedaan worden zijn echt wel geloofwaardiger dan de meeste andere testen die gedaan worden op internet sites of bladen.
Er stond bij de meetresultaten dat de ASUS ietwat beter filters had, maar je moet je natuurlijk niet blindstaren op een wereld van verschil. Dat kan natuurlijk ook weer niet.
Ook was het overclocken met de ASUS iets beter dan de LEADTEK. Hier moet je natuurlijk toch altijd weer geluk mee hebben, dus kun je niet echt zeggen dat de ene beter is dan de andere als je niet minstens 10 kaarten getest hebt. :)
Wel heb je bij de ASUS natuurlijk het voordeel van de tv-in functies (capture) wat je bij de LEADTEK niet hebt.
Ik heb het dan wel over de ASUS deluxe kaart en niet de pure. De pure is een heel ander verhaal en ook slechter overclockbaar vanwege slechtere standaard cooling. (geen heatsinks op het memory en een minder goeie cooler op de core)
Dat is dus mijn mening. Of je er iets aan hebt moet je zelf maar uitmaken. Mijn kaart, GF3Ti200 DELUXE, komt met standaard cooling en zonder mods tot 250MHz voor de core en 555MHz voor het memory waarmee ik dus 9585 punten haal met 3dmark2001. ;)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 20:11 schreef Rick2001 het volgende:
Zoals je waarschijnlijk al had kunnen lezen was ik degene die zei dat de ASUS betere filters heeft dan de LEADTEK bij de GF3Ti serie kaarten.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik dit wel geloof. Ik lees al jaren de Duitse C!T en de testen die hier in gedaan worden zijn echt wel geloofwaardiger dan de meeste andere testen die gedaan worden op internet sites of bladen.
Er stond bij de meetresultaten dat de ASUS ietwat beter filters had, maar je moet je natuurlijk niet blindstaren op een wereld van verschil. Dat kan natuurlijk ook weer niet.
Ook was het overclocken met de ASUS iets beter dan de LEADTEK. Hier moet je natuurlijk toch altijd weer geluk mee hebben, dus kun je niet echt zeggen dat de ene beter is dan de andere als je niet minstens 10 kaarten getest hebt. :)
Wel heb je bij de ASUS natuurlijk het voordeel van de tv-in functies (capture) wat je bij de LEADTEK niet hebt.
Ik heb het dan wel over de ASUS deluxe kaart en niet de pure. De pure is een heel ander verhaal en ook slechter overclockbaar vanwege slechtere standaard cooling. (geen heatsinks op het memory en een minder goeie cooler op de core)
Dat is dus mijn mening. Of je er iets aan hebt moet je zelf maar uitmaken. Mijn kaart, GF3Ti200 DELUXE, komt met standaard cooling en zonder mods tot 250MHz voor de core en 555MHz voor het memory waarmee ik dus 9585 punten haal met 3dmark2001. ;)
Kijk daar heb ik wat aan!

Maar jij hebt dus absoluut niet te klagen over de 2d kwaliteit??? heb je het vergeleken met een oudere videokaart (gf2 ofzo??)

Die leadtek heeft namelijk ook alles in huis behalve een video in, maar die vind ik nou net niet belangrijk. En hij is een paar tientjes goedkoper dan de asus

ps bedankt voor je toelichting!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Ik heb een ELSA GLADIAC Geforce 2ULTRA als vorige kaart gehad, en de kwaliteit op hogere resoluties (1280 of hoger) is wel iets beter met de ASUS dan met de ELSA.
Tussen de LEADTEK weet ik het natuurlijk niet uit eigen hand, omdat ikzelf nooit een LEADTEK kaart heb gehad. :)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Heb zelf sinds vorige week vrijdag een Leadtek GF3 Ti200 TDH en ben zeer tevreden over de 2d-kwaliteit. :)
In hoge resoluties is deze kaart veel scherper dan mijn vorige kaart een Leadtek GF2 pro.
Het klopt dus wel dat Leadtek in de nieuwe GF3 videokaarten veel betere 2d-filters gebruikt.
Ik heb de Asus GF3 ti200 niet gezien, dus ik weet niet welke beter is. Ik constateer alleen dat de Leadtek een heel strak beeld geeft :9 en door de grote heatsink is de kaart ook nog eens goed over te klokken :9

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 13:33 schreef Albo het volgende:
Heb zelf sinds vorige week vrijdag een Leadtek GF3 Ti200 TDH en ben zeer tevreden over de 2d-kwaliteit. :)
In hoge resoluties is deze kaart veel scherper dan mijn vorige kaart een Leadtek GF2 pro.
Het klopt dus wel dat Leadtek in de nieuwe GF3 videokaarten veel betere 2d-filters gebruikt.
Ik heb de Asus GF3 ti200 niet gezien, dus ik weet niet welke beter is. Ik constateer alleen dat de Leadtek een heel strak beeld geeft :9 en door de grote heatsink is de kaart ook nog eens goed over te klokken :9
Thanx....ik denk dat ik mijn keuze al gemaakt heb... :D
Pagina: 1