Ik zit zelf bij palet@home (nou ja.. nu dus ook essent@home) De kwaliteit is over het algemeen echt goed (zeker in vergelijking met anderen) alleen iets te zieken valt er altijd wel. Service is redelijk, helpdesk is HEEL wisselend (wel eens iemand moeten uitleggen wat 'ping' is

??? nee zeker, ik dus wel

1,5 week geleden hebben ze een upgrade gedaan aan hun netwerk die MERKBAAR was, was de 2 weken daarvoor ook kloten. Snelheden zijn ook wisselend maar 100+ kb/sec is HEEL reeel... (ok persoonlijk record is bijna 700 kb/sec) maar soms merk je gewoon dat het hele internet traag is.
Om games te spelen is het redelijk ideaal, pings zijn altijd goed (zeker naar NL-servers

en nooit echt last van lag-problemen (ok SubSpace (mijn favo spel) werkt dus niet echt omdat er iets fout zit in @homes verbindingen naar Finland (ja daar staat dus die server

. Spellen als kweek en SoF lopen echt heerlijk (bijkomend voordeel met kabel zit je vaak als eerste in een game... kun je alvast wapens pakken etc)
Het best van @home is toch wel dat ze geen limiet hebben

... downstream is HEEL ok, upstream is 16 kb/sec (das ok, alleen niet voor servers). Oh ja uploadlimiet per maand is 1GB maar dat haal je ECHT niet (als je geen FTP draait (mag toch niet

, download limiet is er dus niet.... (heel handig!)
Ik denk iid dat @home de beste kabelboer is in NL (ik ken casema en UPC

dus ik denk dat je heel tevreden kan zijn...
Btw, ik zou wel een nieuwe HD kopen... die is namelijk ZO vol met kabel (DU-meter installen is ook leuk, om te kijken hoeveel GB je per maand transferred
Good luck !