Verwijderd
jammer dat ik 56k heb anders had ik hem zeker gechekedOp zondag 27 januari 2002 19:47 schreef Melkpap het volgende:
www.cine-courts.com/data/divx/2001-11-15_00010031.zip
erg stoer gedaan dit filmpje van 44mb
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
Ben nog bezig met downen
Maar wel leuk gedaan met die geluiden en de bewegingen van die hostages
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
en die sprongetjes van die terrorist aan het eind als ie gewonnen heeft
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Echt wrede shit dit
Ik hrb 11 minuten onafgebroken zitten kijken. Ook met die sniper en die helm. Best realistich eigenlijk.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
laat maar ik zie het al aan de directory
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Die is zoooooooooooo nepOp zondag 27 januari 2002 20:11 schreef chaos_rulez het volgende:
Iemand dat filmpje van die lanparty al gezien waar er een counterstrike cheater (bah, ff mijn mond spoelen) werdt ontdekt, en wat ermee gebeurde
Verwijderd
die is echt nep, hij loopt alleen een beetje somber weg tssss. Hij neemt dan ook wel lekker zijn kast mee maar dan alleen de zijkant!!! doh...Op zondag 27 januari 2002 20:11 schreef chaos_rulez het volgende:
Iemand dat filmpje van die lanparty al gezien waar er een counterstrike cheater (bah, ff mijn mond spoelen) werdt ontdekt, en wat ermee gebeurde
alsof dat ook maar iets boeitOp zondag 27 januari 2002 22:26 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
Die is zoooooooooooo nep
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
"negative"Op zondag 27 januari 2002 23:20 schreef DjeV het volgende:
HAHAHAA lol die TK
vliegende panters roeleren
There is no magic.
(voor de rest super cool filmpje
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
uhm denk je niet dat als je het filmpje wat ie bedoelt wel eens gezien had dat je dan wel wist waarop ie doelde?Op zondag 27 januari 2002 23:28 schreef The_Will het volgende:
Hoe moeten wij nou weten op welk filmpje jij dan zit te doelen?
PreciesOp maandag 28 januari 2002 00:21 schreef OiSyN het volgende:
[..]
uhm denk je niet dat als je het filmpje wat ie bedoelt wel eens gezien had dat je dan wel wist waarop ie doelde?
Gewoon zo'n zelfde soort filmpje ook over Counter-Strike.. Was in een parkeergarage(?) ofzo gingen ze ook hossies redden.. Was nog ff een stuk mooier als deze, alleen dan wat korter.. (5 mins ofzo)