SmartMedia card stuk?

Pagina: 1
Acties:

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Ik zette net mijn digicam aan (Fuji FinePix 40i) en hij zegt "READ ERROR". Dus ik format mijn s.m. card en maak een pic, maar deze slaat ie niet op.

Heb nog een keer geprobeerd om de kaart te formatten, maar geen resultaat. Hij zegt steeds "CARD NOT IDENTIFIED" of "READ ERROR" en soms gaat m'n cam gewoon helemaal vast en reageert nergens meer op.

Als ik em op de pc aansluit geeft Win2k aan dat de card niet geformatteerd is, en hij kan em ook niet formatten.

Zou het kaartje ph*cked up zijn :? heb geen ander kaartje.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-04 15:36
Ik heb ook ooit wazige problems gehad met mn kaartje, dacht ook dattie fucked up was.

Maar na een format deed ie t weer prima.

t gekke was, een Windows format (in pc, via zo'n kaartlezer) hielp niet, een format in mn camera en alles werkte weer ok.

Check iig dat ff, maak contactjes schoon, en formatteer m anders eens bij iemand anders in camera of lezer?

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Ja alles lijkt OK te zijn, en ik kan hem alleen in de camera gebruiken.
Maar morgen neemt iemand anders als het goed is z'n kaartje even mee dus probeer ik die... ik hoop dat m'n camera nog wel goed werkt :{

De camera geeftook allemaal gekke lijntjes af en toe op het LCD scherm als ik die kaart uitlees :{

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
De camera is stuk ;(
Hij leest geen ene SmartMedia card meer
opstuern naar Fuji dus, duurt 3 weken :( :( :( :(