Weet iemand waar ik een voltage mod kan vinden voor m'n elsa erazor X, zodat ik hem de dood in kan clocken
ik heb de dood in kan clocken ????????? (goede nederlands)Op zondag 27 januari 2002 19:43 schreef mast3r het volgende:
Weet iemand waar ik een voltage mod kan vinden voor m'n elsa erazor X, zodat ik heb de dood in kan clocken
waarom wil je dat doen dan ????
das zonde
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Op zondag 27 januari 2002 19:59 schreef firoz het volgende:
[..]
ik heb de dood in kan clocken ????????? (goede nederlands)
waarom wil je dat doen dan ????
das zonde
dat van jou ook niet
waarom zou je een kaart zo hoog laten slopen dat die er stuk van gaat ?
je kan wel een volt mod doen... hoe ? geen idee weet wel dat het mohelijk is
alleen als je hem te hoog zet krijg je ook allemaal strepen door het beed dus lekker gamen kan dan al niet meer
en stja dan begeeft hij het uiteindelijk wel
succes verder
alleen als je hem te hoog zet krijg je ook allemaal strepen door het beed dus lekker gamen kan dan al niet meer
succes verder
Verwijderd
Ik zou ook wel een voltage-mod willen doen op mijn ti weet iemand of dat uberhoupt wel kan??
ben er erg geinteresseerd in, na mijn Abit kt7(a) voltage mod
En ik denk dat je je kaart niet snel "de dood in kan helpen" trouwens knap stom dat je dat doet maarja...
ben er erg geinteresseerd in, na mijn Abit kt7(a) voltage mod
En ik denk dat je je kaart niet snel "de dood in kan helpen" trouwens knap stom dat je dat doet maarja...
Ik bedoel gewoon dik overclockenOp zondag 27 januari 2002 20:42 schreef Sonic- het volgende:
dat van jou ook niet
succes verder
Verwijderd
Wanneer je een GeForce 256 mod naar een Quadro moet je ook voltages aanpassen.
http://www.geocities.com/tnaw_xtennis/Quadro1-2.htm
Misschien dat je op die manier een voltage mod kan doen.
[edit] ik denk dat je waterkoeling beter gaat werken, aangezien je core al behoorlijk heet wordt
Misschien dat je op die manier een voltage mod kan doen.
[edit] ik denk dat je waterkoeling beter gaat werken, aangezien je core al behoorlijk heet wordt
Verwijderd
Ik heb ook een Erazor X, die haalt makkelijk 110/166@180/230 watergekoeld. Mischien met een volt mod nog wel hoger. Ik heb die quadro mod ook gedaan, maar geen voltage verhoogt. werkt nog steeds perfect.
F*CKThe web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.
Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.
Verwijderd
CS-Alcoholic...hoeveel 3dmarks in 2000 haal jij dan?
Ik haal met mijn GF SDR 6700 3dmarks...Anyone higher?
Verwijderd
ik haalde net iets over de 6000, maar dat was met een 133MHz bus, mijn nieuwe geheugen wil niet verder.
ikke 6200 (videokaart op 120@ 170 / 166@ 192) maar ja jij hebt ook een athlon Xp he?Op maandag 28 januari 2002 17:39 schreef NoStra het volgende:
CS-Alcoholic...hoeveel 3dmarks in 2000 haal jij dan?
Pagina: 1