Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Corsair 256MB PC2700

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Even een paar kleine vraagjes waar ik eigenlijk nergens antwoord op heb kunnen vinden:

1) Ik ben van plan via www.googlegear.com te kopen. Heeft iemand ervaring met deze winkel?

2) Ik ga Corsair CM64SD256-2700CX2H 256MB PC2700 kopen. PC2700 voor een eventuele KT333 chipset. Waar staat de 'H' voor in CM64SD256-2700CX2H?? Ik weet dat 'M' voor Micron staat, en 'S' voor Samsung, maar dat is in dit geval niet het geval. Beetje goed geheugen?

3) Waar kan ik een roadmap van Abit moederborden vinden?? Tot mijn verbazing was dit nergens te vinden.

4) 'K heb een zilverkleurige Lian Li PC60 gekocht met 4x USB in de voorkant. Standaard leveren ze daar 3 x 80mm coolers bij. 1 Voor in de achterkant en z=twee voor in de voorkant. Dit zijn sleave-bearing fans. Is het de moeite waard om 3 x 80mm Papst aan te schaffen, of maakt dit niet zoveel verschil?

5) Ik zag laatst bij virtual-hideout een guide voor het omhulzen/rounden van de bedrading die uit je voeding komt, en hoe je dat het beste kan doen. Ze noemen het zelf cable-sleeving. Dit ziet er wat mooier uit, en met een aantal rounded IDE-kabels staat dit wel OK. Die link kan je hier vinden. Misschien leuk als je niets te doen hebt.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Op zondag 27 januari 2002 19:35 schreef silentsnow het volgende:
Even een paar kleine vraagjes waar ik eigenlijk nergens antwoord op heb kunnen vinden:

2) Ik ga Corsair CM64SD256-2700CX2H 256MB PC2700 kopen. PC2700 voor een eventuele KT333 chipset. Waar staat de 'H' voor in CM64SD256-2700CX2H?? Ik weet dat 'M' voor Micron staat, en 'S' voor Samsung, maar dat is in dit geval niet het geval. Beetje goed geheugen?
Misshien dat die H voor Hynix staat? Daar heb ik de laatste tijd wel veel DDR chipjes van gezien iig.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

verkeerde forum

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.