Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Dat vind ik nou juist informatie die heel erg nutteloos isOp zondag 27 januari 2002 19:28 schreef SWINX het volgende:
Zien wie de laatste reply heeft gepost lijkt me handig
Just my opinion
Mine tooOp zondag 27 januari 2002 19:47 schreef MAZZA het volgende:
Just my opinion
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
JaOp zondag 27 januari 2002 19:53 schreef MAZZA het volgende:
/offtopic: [Komt na 1000 jaar uit een grot mode] Komt er een nieuw forum dan[/mode]
Kom je net na duizend jaar uit je grot ofzo?
//edit:
[topic=393340/1/100]
Verwijderd
Maar dat eerste zal toch wel gebeuren.
Maak er dan gewoon een optie voor in je prefsOp zondag 27 januari 2002 19:47 schreef MAZZA het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist informatie die heel erg nutteloos isHier zijn de forum indexen juist lekker overzichtelijk. Geen crap eromheen
Just my opinion
* Thunder vindt laatste replier zien ook wel makkelijk eigenlijk.
Verwijderd
ja en dan lekker de server floodenOp zondag 27 januari 2002 22:36 schreef SanderHovestad het volgende:
Dat de topicstarter ook de topic titel kan aanpassen, mocht je typfoutje gemaakt hebben oid
Op zondag 27 januari 2002 22:52 schreef GODZILLA2001 het volgende:
ja en dan lekker de server floodenhehehe... of lekker flammen
Nah dan alleen als er nog geen reacties zijn, en binnen x-aantal uur.
Moet je maar gewoon goed previewen hoor (wat van mij trouwens wel verplicht mag zijn).
Exact expert nodig?
geen slecht idee inderdaadOp maandag 28 januari 2002 00:09 schreef SanderHovestad het volgende:
Gewoon éénmalig, en binnen 2 of 5 minuten. Moet kunnen toch
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Lijkt me niet nuttig op dit toch wel megahuge forumOp maandag 28 januari 2002 00:09 schreef SanderHovestad het volgende:
Gewoon éénmalig, en binnen 2 of 5 minuten. Moet kunnen toch
En met eens per 2 of 5 minuten updaten is al helemaal nutteloos, IMO. Dat is alleen maar nuttig omdat je het dan leuk vindt dat je naam eventueel op de index terecht zou kunnen komen enzo...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat eerste lijkt me niet zo handig, eerlijk gezegd.Op zondag 27 januari 2002 23:39 schreef Crazy_D het volgende:
[..]
Nah dan alleen als er nog geen reacties zijn, en binnen x-aantal uur.
Stel, iemand opent een topic met een r*ktitel:
Reply: "Verzin eens een duidelijke topictitel, man! |:("
Antwoord van topicstarter: "Dat kan niet meer, dankzij jou! :+"
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Gebruikers kunnen zeggen of deze topic handig is of niet. Dat maakt het zoek naar bepaalde topics makkelijker.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
1) Zoekselectie niet op basis van select menu's maar op basis van checkboxes.
2) Gebruik maken van select menu's voor AND/OR selecties ipv + gebruiken in je query.
3) Resizen van images bij output
4) Mogelijkheid om attachments bij te sluiten
5) Regelnummering, gescheiden van code
6) Berichten systeem
7) Errors en bevestigingen in een dhtml laag wegwerken
9) Gebruikers kunnen dwingen de Faqs te lezen door triggers
10) evt. Verity search engine voor meta search
11) Custom forums optie. Zelf een eigen hierarchie maken. Bijv. ik maak eigen forum development aan, en dit forum bevat 50% topics van PW en 50% topics van W&G na custom selectie.
12) alle eerdere features requests die hier zijn gedaanOp maandag 28 januari 2002 08:49 schreef Gordijnstok het volgende:
Usability omhoog gooien.
1) - 11)
13) alle feature requests op http://bugs.topix.nl
Exact expert nodig?
Hoezo de rating moet alleen iets zeggen over het topic en niet over de Users. Het kan bv zo zijn dat er 10 onzin replies in staan maar 1 hele goede reply. Waar veel mensen mee geholpen zullen zijn.Op maandag 28 januari 2002 02:32 schreef polaris het volgende:
Ik dacht dat de crew hier niet aan wilde uit angst voor vriendjespolitiek.
En tijdens een zoek actie moet dan gesorteerd kunnen worden op de topicscore.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Op die manier had ik er nog niet over nagedacht...Op maandag 28 januari 2002 00:23 schreef JvS het volgende:
[..]
Lijkt me niet nuttig op dit toch wel megahuge forum. Het is dan gewoon een extra'tje om het extra'tje. Op kleine fora kan je dan in de index zien dat er weer iemand na jou gereageerd heeft in dat subforumpje, maar op dit forum kan je er bijna van uitgaan dat er in de tijd dat jij de 'index-pagina-opvragen-en-zien-wie-op-dat-moment-de-laatste-was-en-het-subforum-aanklikken-tijd', je er donder op kan zeggen dat er weer een reactie bij is gekomen, waarmee het systeem overbodig is.
Tja, dan heb je wel gelijk dat het niet echt nuttig is
topix heeft toch niet meer met GoT te maken (of zoiets?)Op maandag 28 januari 2002 09:54 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
12) alle eerdere features requests die hier zijn gedaan
13) alle feature requests op http://bugs.topix.nl
maar ik ben eigenlijk wel zeer voor dat puntje 6) van Gordijnstok: een berichtensysteem.
Soms heb je wel eens dat je iets wil zeggen tegen een bepaalde user, maar dan heeft ie zijn icq/msn/email niet ingevuld/openbaar gemaakt. En dan kun je moeilijk een topic speciaal daarvoor openen. (ik heb het meestal met ouwe topics, dan heb je TFS geU'd
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
idd, vooral bij het openen van een topic. Dat je boven je editbox staat waar je aan moet denken voordat je een topic opent (FAQ, forumsearch, google, enz.). En het is dan wel handig dat dat per forum verschillend kan zijnOp maandag 28 januari 2002 18:51 schreef pc-reactive het volgende:
Ik vind dat de FAQ's wel wat duidelijker naar voren mogen komen in het nieuwe forum!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
edit: te laat
Dat kan al met ctrl+klik maar dat idee is idd wel iets praktischer jaOp maandag 28 januari 2002 08:49 schreef Gordijnstok het volgende:
Usability omhoog gooien.
1) Zoekselectie niet op basis van select menu's maar op basis van checkboxes.
Kan al3) Resizen van images bij output
1
| [img=xx,yy]urrel[/img] |
Alleen plaatjes lijkt me dan (ivm met serials in txt's enzo cracks) en een limiet van 100KB ofzo4) Mogelijkheid om attachments bij te sluiten
Mneuh daar heb je mail of ICQ voor, dit bevordert alleen warez verspreiden lijkt mij.6) Berichten systeem
En de images dan gelijk de grote laten zien als je erop klikt(Is alleen javascript lijkt me)Resolutie keuze van het forum. Afhankelijk hiervan evt. resize van images
Mja de newbie's, mensen die al in de HK kunnen hebben het niet nodig om elke keer een FAQ voor de neus te krijgen.9) Gebruikers kunnen dwingen de Faqs te lezen door triggers
100Kb in totaal of per bericht? (ik moet er niet aan denken als dat per bericht is...)Op maandag 28 januari 2002 19:32 schreef Thunder het volgende:
Alleen plaatjes lijkt me dan (ivm met serials in txt's enzo cracks) en een limiet van 100KB ofzo
Maar ik denk niet dat we dat gaan ondersteunen.
Verder zijn veel van de ideeen leuk, maar of ze bij de initiele release/installatie al beschikbaar zijn en/of komen betwijfel ik.
Voor zover ze er nog niet inzitten uiteraard
https://fgheysels.github.io/
Mja ik dacht eigenlijk wel aan per berichtOp maandag 28 januari 2002 19:44 schreef ACM het volgende:
[..]
100Kb in totaal of per bericht? (ik moet er niet aan denken als dat per bericht is...)
Maar ik denk niet dat we dat gaan ondersteunen.
Verder zijn veel van de ideeen leuk, maar of ze bij de initiele release/installatie al beschikbaar zijn en/of komen betwijfel ik.
Voor zover ze er nog niet inzitten uiteraard
Een screenshot van een foutmelding oid.
* Thunder had overigens nog niet nagedacht of het wel haalbaar is kwa servers ed.
Is niet handig, die PHP syntax is er niet voor niets gekomen. Het is door die syntax veel makkelijker fouten op te sporenOp maandag 28 januari 2002 20:11 schreef whoami het volgende:
Die PHP - tags mogen wel eens aangepast worden. Kleuren zijn niet goed en het lettertype is te klein. Ze mogen voor mijn part ook gewoon overboord gegooid worden.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:38 ]
Ja, je moet dat hier eens op m'n scherm zien. Zo onleesbaar als wat. Ik doe zelfs de moeite niet meer om code die tussen php tags staat te lezen.Op maandag 28 januari 2002 20:45 schreef hdd het volgende:
[..]
Font zit in php ingebakken en de php tag's zijn zeer relaxed.
https://fgheysels.github.io/
wat moet die pixelbrei voorstellen? oh is dat php codeOp maandag 28 januari 2002 21:02 schreef whoami het volgende:
Ziehier een screenshotje van hoe ik code zie die tussen PHP tags staat. En als ik zo sommige reacties lees, ben ik niet de enige:
[afbeelding]
Maar je hebt wel gelijk, zo zie ik het dus ook, en je moet echt moeite doen om te lezen wat er staat
[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:38 ]
Op maandag 28 januari 2002 21:02 schreef whoami het volgende:
Ziehier een screenshotje van hoe ik code zie die tussen PHP tags staat. En als ik zo sommige reacties lees, ben ik niet de enige:
[afbeelding]
zometeen denken ze nog dat Belgen niet weten hoe ze van bmp->jpg moeten gaan
Verder mag het misschien wel iets groter maar voor de rest is het wel leesbaar genoeg imo
If it ain't broken it doesn't have enough features
De meeste snappen wel waarom, tip: niet iedereen heeft 16000x12000
Misschien is het wel handig als je instant messaging krijgt, dit omdat je dan kan zien of de user nog on-line is. Niet iedereen heeft icq
Who's online wordt uitgeschakeld, instant messaging zit er volgens mij wel inOp dinsdag 29 januari 2002 16:06 schreef WaarAnders het volgende:
iig. geen who's on line onderaan de index
De meeste snappen wel waarom, tip: niet iedereen heeft 16000x12000![]()
Misschien is het wel handig als je instant messaging krijgt, dit omdat je dan kan zien of de user nog on-line is. Niet iedereen heeft icq
Of wat dachten jullie van een functie dat je een nick kan invullen, op het knopje drukt, en vervolgens een reactie terugkrijgt of de user online is?Op dinsdag 29 januari 2002 16:09 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Who's online wordt uitgeschakeld, instant messaging zit er volgens mij wel in
Dat scheelt erg veel ruimte én iedereen user kan het natuurlijk uitzetten als ze dit niet willen
Op dinsdag 29 januari 2002 16:09 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Who's online wordt uitgeschakeld, instant messaging zit er volgens mij wel in
als je zegt uitgeschakeld, dan zeg ik: hee het zat er dus wel in. Waaruit ik concludeer dat het forum niet specifiek voor t.net gemaakt is, am i correct
En oja, wat is de werknaam van het forum? Anders is het zo raar refereren
'Nieuw forum'Op dinsdag 29 januari 2002 16:15 schreef Nielsz het volgende:
* WaarAnders hoeft hier zelfs niks voor te hebben, is dat geen aanbieding
Ik concludeer dat er ook uit en wil daar graag opheldering over hebbenOp dinsdag 29 januari 2002 16:15 schreef Nielsz het volgende:
[..]
![]()
als je zegt uitgeschakeld, dan zeg ik: hee het zat er dus wel in. Waaruit ik concludeer dat het forum niet specifiek voor t.net gemaakt is, am i correct
Ook vraag ik me af wanneer het ongeveer beschikbaar moet zijn voor users, dagen, weken, maanden?
* .oisyn is zelfs bereidt te betalen voor het betatesten, wat dacht je daarvanOp dinsdag 29 januari 2002 18:06 schreef WaarAnders het volgende:
* WaarAnders meldt zich ook aan
* WaarAnders hoeft hier zelfs niks voor te hebben, is dat geen aanbieding
* WaarAnders moet ook nog rond komen hoorOp dinsdag 29 januari 2002 18:28 schreef Iemandhet volgende:
[..]
* WaarAnders is zelfs bereidt te betalen voor het betatesten, wat dacht je daarvan
* WaarAnders was er toen nog niet
Alle messages waar ik heb gepost met topic als @home voor een bepaalde datum:
1
| messages where user=rdgf and topic=@home and date<12-01-2002 |
of
1
| messages where topicstarter=rdgf and forum=LA |
waar ik topicstarter ben in LA
1
| messages topic=Topix+weer+plat |
Alle berichten met als onderwerp Topix weer plat (duh
Beetje vrijere zoekmogelijkheden dus, zoals de PICA-interface in veel bibliotheken
De islam kan uw vrijheid schaden
DB's GoT en t.net aan elkaar koppelen.
Kom je lekker laat meeOp dinsdag 29 januari 2002 20:11 schreef WaarAnders het volgende:
en nog iets essentieels misschien:
DB's GoT en t.net aan elkaar koppelen.
[topic=372446]
Dat feest gaat dus niet door
Leuk, nog meer gemekker over persoonsgegevensOp dinsdag 29 januari 2002 20:16 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Kom je lekker laat mee
[topic=372446]
Dat feest gaat dus niet door
Laten we dan gelijk XPath nemenrdgf: Het lijkt mij wel handig als je met een booleaanse zoekopdracht kan zoeken.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
STFU!Op dinsdag 29 januari 2002 20:18 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Laten we dan gelijk XPath nemen. Je krijgt dan een duidelijke, standaard syntax kado. Het wordt alleen vrij complex om dat naar een SQL Query te gaan herschrijven
.
Als het af is denk ikOp dinsdag 29 januari 2002 18:09 schreef WaarAnders het volgende:
Ook vraag ik me af wanneer het ongeveer beschikbaar moet zijn voor users, dagen, weken, maanden?
In een ander topic staat dat men er liever geen uitspraken over wil doen, vanwege het wekken van verwachtingen bij users en het gezeur dat er er dan over gaan krijgen.
Ze willen gewoon in alle rust proggen
Geen idee wat XPath is, sorryOp dinsdag 29 januari 2002 20:18 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Laten we dan gelijk XPath nemen. Je krijgt dan een duidelijke, standaard syntax kado. Het wordt alleen vrij complex om dat naar een SQL Query te gaan herschrijven
.
Je bedoelt zoiets als dit:Leonstyle: Misschien een printervriendelijke versie inbouwen ???
Klik hier voor een printbare versie
Mocht je meer willen weten, deze is gemaakt door Zef
PS: link werkt echt hoor...