Ik heb hier een hp 959c printer op usb aangesloten die het op zich goed doet alleen als ik foto's van mijn camera of hoge kwaliteit cd-covers of iets anders dat er goed uit moet zien wil afdrukken geeft windows een foutmelding als ik gewoon normale kleine plaatjes of text afdruk lukt het wel. Ik heb dit probleem wel eens vaker bij andere printers op andere pc's weet iemand hoe ik dit op kan lossen ??
De Melding luidt "Dit document kan niet worden afgedrukt" en in afdrukbeheer staat "fout - bezig met afdrukken" en besturings systeem is nu xp maar met 98 hetzelfde probleem.
Plaatje te groot voor je printergeheugen??
Kijk eens bij je instellingen van je printer of je iets kan instellen van direct afdrukken, of pagina bufferen ofzo
Kijk eens bij je instellingen van je printer of je iets kan instellen van direct afdrukken, of pagina bufferen ofzo
nee. alleen "modus weinig geheugen" kan ik aanzetten maar dit haalt niet uit ik heb trouwens al de nieuwste driver geinstallerd ook dit hielp niet.
Kun je onder de printerinstelling niet instellen dat hij eerst het document klaar moet hebben in plaats van gelijk af te drukken?? Anders loopt het geugen van de printer namelijk vol. En nu wordt het eerst op de harde schijf berekend!
Naar je eigenschappen van je printer gaan, dan naar apparaatinstellingen en dan je printergeheugen hoger zetten. Misschien dat dat helpt ?
verkeerde forum
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()