Toon posts:

Guillemot Maxi Sound Muse probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een jaartje een Muse, maar wanneer ik nu m'n rear speakers aansluit willen die meestal niet werken, tot nog toe enkel in Windows Mediaplayer :?. Ik heb reeds wat zitten proberen met die cmedia drivers tov degene vanop de site van guillemot, maar het probleem wordt niet verholpen.

Ik heb hier nu ook die Yamaha XG software geprobeerd te installeren vanop de originele cd, maar zo te zien moet ik een key invoeren, maar die staat nergens op de cd(langsbinnen of langsbuiten ;)), waar zou ik deze ergens kunnen vinden?

Verwijderd

Topicstarter
Common smart people ;)

Verwijderd

heey, ik ben best moe en begrijp het probleem niet helemaal maar ik heb zelf een geluidskaart van hercules (game theatre XP) is echt een kewl ding maar probeer http://www.hercules.com eens, daar staan ook drivers op van guillemot. suc6 ermee

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
quadrofonisch geluid ingesteld?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 22:34 schreef jadjong het volgende:
quadrofonisch geluid ingesteld?
Jeps, in bepaalde games werken m'n rear speakers wel, andere niet, in winamp werken ze ook niet en wel in mediaplayer...

Verwijderd

Heb je niet een-of-andere 'surround-mixer' ofzo bij de standaard software van die kaart ? (net als bij de live!51).
Dat zorgt er nl voor dat je continue (in alle apps dus) al je speakers of evt. surround/dolby gebruikt.

(Bij de Live5.1 dan :), en ik kan me voorstellen dat het niet veel anders werkt op jou kaart)

Tis maar een idee . .
Pagina: 1