Toon posts:

Heeft een duitse notebook een Windows knop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij iemand die ik ken staat een Duitse IBM Thinkpad (iets van Intel Pentium 3, 733MHz). Nu heb ik eens naar dat toetsenbordje gekeken, maar er zit daar geen Windows knop op (of ben ik een beetje blind). Verder zit dat toetsenbord klote in mekaar. Allemaal in het duits :P .
Zit hij er nu op of niet?

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
waarom niet? denk van wel he..

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

je weet het van TV..... in Duitsland vertalen ze alles of nasynchroneseren ze het..also Du muss ans Fenster sitzen statt nach "Windows" suchen..... ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het goed is wel.
en dat het duits is maakt toch niet uit.
ik heb een UK layout, maar gewoon op VS gezet, dan typt hij als een normaal bord.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap wel dat ze hem willen nasynchroniseren, maar hoe doe je dat met het logo van Microschoft?! Ik heb elke knop bekeken, maar ik zie dus echt dat logo nergens! Het is sowieso al wazig dat ze de Y en de Z hebben verwisseld, maar dat ze dan ook nog eens geen Windows knop aanbrengen?! Wie heeft er een Nederlandse Thinkpad? Zit daar wel een Windows knop op?

• DiGyPh0
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 20:36
Ik heb een Nederlandse Thinkpad en er zit bij mij
ook geen windows knop op.

π-♭

Verwijderd

Zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat IBM en Microschoft elkaars vriendjes niet meer zijn ? Immers sinds dat Bill Gates heeft gezegd dat multitasking onzin is en als mensen meer dan 1 programma wilden draaien ze maar 2 of meer computers moesten kopen om van het project OS/2 af te komen (gezamelijk IBM/Microschoft) en als IBM 2 uur voor de releases pas nieuwe versies krijgen van Windows 9x enz (en de holmaten zoals HP/Compaq/Dell 4 maanden tevoren) kan ik me voorstellen dat IBM zegt "FU!" en dat ze alles wat met windhoos te maken heeft zo ver mogelijk verstoppen. En bovendien staat het "windows" tm logo op, daarvoor zal betaald moeten worden (ja, ze verdienen overal aan M$)... Denk niet dat IBM nog ooit de behoefte heeft om nog meer te betalen aan M$.

Verwijderd

IBM en Microsoft zijn aartsvijanden. Daarom zit er op de meeste IBM toetsenborden geen windowsknop( in Duitsland Rahmen??)

• wrotter18
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10-2010

wrotter18

Freibuiters forever!

Maar eigenlijk is zo'n Windowsknop overbodig, omdat de combinatie Ctrl + Esc dezelfde functie heeft.

Dit werkt niet op alleen op nieuwe PC, waar eigenlijk zo'n knop op had moeten, maar ook op oude laptop en toetsenborden van voor het Windows 95 tijdperk.

Cordelia: Well, does looking at guns make you wanna have sex? Xander: I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op maandag 28 januari 2002 10:47 schreef wrotter18 het volgende:
Maar eigenlijk is zo'n Windowsknop overbodig, omdat de combinatie Ctrl + Esc dezelfde functie heeft.
Nee hoor, Ctrl + Esc heeft niet dezelfde functie.. 't roept wel je taakbalk + startmenu op... maar wintoets + E geeft me toch echt een explorer scherm en Ctrl + Esc + E doet hiet iig niets anders de een fout-geluidje geven...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 09:32 schreef Theboogieman het volgende:
in Duitsland Rahmen??)
in het Groenings: roampies.......
dus wat wordt het Rahmen (kader?) of toch maar Fenster....
Pagina: 1