Voordelen unlocken

Pagina: 1
Acties:

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
Ik heb een Nokia 3210 met KPN (prepaid), en wil graag weten wat nou de voordelen van unlocken zijn?? Kan je dan gewoon bij providers bv. Libertel ofzo kiezen?? zijn er nog verdere dingen die veranderen (tarieven, bereik, sms etc.)?? En hoe zit het met het aantal SMSjes dat je op kan slaan (want dat verschilt per provider).. Kan iemand me hier meer informatie over geven?? En hoe zit het dan met beltegoed/smstegoed etc??

Ik vraag dus niet HOE, WAAR, WAT, WANNEER ik moet unlocken, gewoon nieuwschierig.. :)

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het unlocken geeft niet meer functionaliteit aan je telefoon. Het geeft alleen de mogelijkheid om er andere SIM-kaarten in te steken.

Verwijderd

Idd, er veranderd NIX, alleen kun je dan ook een simkaart van een andere provider gebruiken. Soms is het zelfs zo, dat je met een prepaid-gelockte telefoon (jah ik weet zo ook niet hoe ik het anders kan zeggen ;)) ook geen simkaart met een abonnement van dezelfde provider als je prepaid provider kunt gebruiken.

• Elcrest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-03 09:48

Elcrest

format c: /u

Klopt allemaal. Levert je dus ook totaal geen veranderingen in bereik e.d. op, behalve dat sommige providers op bepaalde plaatsen natuurlijk beter zijn dan andere.

You can't fall off the floor

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

verschillende aanbieders maken gebruik van verschillende modellen en types SIM kaarten. Iedere kaart heeft andere opslagmogelijkheden.

Er zijn simkaarten voor veel en weinig opslagmogelijkheid. Je kunt bij je provider een nieuwe kaart aanvragen als je denkt een nieuwe nodig te hebben. Je nummer blijft dan hetzelfde, nummer moet je dan ff overzetten (met de datakabel die je toch had voor het unlocken) en klaar is klara

Verwijderd

Ik heb een paar 3210's die rare kwaaltjes hadden, zoals vastlopen in het SMS menu "suggesties" oid geunlocked en daarna was het probleem verholpen. Ik weet natuurlijk niet 100% zeker of dat de oplossing was, maar het is wel toevallig
Pagina: 1