Toon posts:

Epox 8kha+: muis/keyb blijft aan na shutdown

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben wat aan het rommelen met m'n nieuwe aanwinst, maar ik snap het volgende nog niet zo. Er blijft nl spanning op m'n PS2 poorten staan als ik de boel heb afgesloten. Ik kom er niet zo goed achter wat dit kan zijn, maar misschien dat iemand me kan helpen? (Heeft dat misschien met de ACPI functie's in het bios te maken?)
Ik gebruik W98 1st ed als operating system.
bvd

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:37

flexje

got-father

dat heb ik dus ook he met mn epox board. mn numlock of slaapstand ledje blijft altijd aan tenzij ik de schakelaar van achter sluit

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Dit is normaal. Doordat de STB 5volt spanning op je mainboard blijft staan, blijft je numlock en eventueel je optical mouse aan.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

ja, heb ik ook :). Maar als ik hem uit zet, haal ik alle stroom ervanaf. Toch wel vervelend dat epox er niet iets op verzonnen heeft, want het wordt een hele disco zo :P

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de respons, hoef ik me daar dus gelukkig geen zorgen over te maken.... ik was even bang dat ik nog een keer het bios moest tweaken ;) mijn god wat kan je daar een hoop instellen. niet normaal meer.
Voor de rest liep ie trouwens meteen al als een speer, dus ik ben er erg blij mee tot zover.

Verwijderd

Ik had dat juist met mijn vorige mobo (ASUS CUSL2-c) ...
Nu met die Epox gaat het prima zo,... muis zit dan ook op USB... en van keyboard heb ik nooit een lampje branden... maar anders zou het lampje zeker blijven branden? Dat gebeurt bij mij nu dus niet omdat ik bij opstarten numlock niet aan laat gaan... en die lampjes dus altijd uit blijven, ook als ik mijn pc uitzet. Hmm zal het es proberen zo, numlock aanzetten voor ik me pc afsluit.

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

is dat niet zodat je je pc kunt opstarten via het toetsenbord?
Pagina: 1