Ik kan maar 7 smsjes in inbox hebben, beetje erg weinig. Vrienden van me hebben ook 3310 (doh
). Een iemand heeft er zelfs 20, vet veel... Zij heeft een andere provider. Dit is dus provider geregeld en kan ik er verder niks aan doen (7 = echt weinig)...
kijk eens of je outbox niet te vol is dan
Stay safe
Als ik 2 berichten in outbox heb kan ik er maar 5 in inbox. En vice/versa..Op zondag 27 januari 2002 17:55 schreef Master FX het volgende:
kijk eens of je outbox niet te vol is dan
Ligt inderdaad aan je chip
Wat ik zeker weet:
-KPN prepaid = 7
-Libertel prepaid = 20
-Libertel/Debitel abo = 30
Wat ik zeker weet:
-KPN prepaid = 7
-Libertel prepaid = 20
20*350ZO45°
Verwijderd
appart ik heb "Ben" en het maximale SMSjes dat ik erin heb gehad is 74, echt waar in m'n Nokia 6210 wel te verstaan.
Ligt inderdaad aan de SIM die je erin heb.. verschillende typen..
Ikzelf heb een Libertel (Debitel) abonnement..kan er genoeg kwijt. weenie hoeveel
En over die 6210 : die slaat volgens mij ook SMS op op telefoon geheugen als het vol is..
Ikzelf heb een Libertel (Debitel) abonnement..kan er genoeg kwijt. weenie hoeveel
En over die 6210 : die slaat volgens mij ook SMS op op telefoon geheugen als het vol is..
Helaas..Op zondag 27 januari 2002 18:05 schreef RDK_NL het volgende:
Ligt inderdaad aan je chip
Wat ik zeker weet:
-KPN prepaid = 7
-Libertel prepaid = 20
7 is zo weinig, grr
Verwijderd
bij kpn is de laatste tijd een storing met hun simkaarten, vandaar dat kpn de laatste weken zogenaamde x-kaarten uitgeeft die minder geheugen hebben
Inderdaad, ik heb die debitel-chip, en dan is 30 echt wel lekker.Op zondag 27 januari 2002 18:28 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Helaas..
7 is zo weinig, grr
Diegene met die 74 SMS-jes komt omdat een 6210 die in zijn gewone geheugen zet en niet in SIM-geheugen.
Nee hoor, KPN levert al heeeeel erg lang chips voor 7 SMS-jes.Op zondag 27 januari 2002 18:34 schreef frutsel15 het volgende:
bij kpn is de laatste tijd een storing met hun simkaarten, vandaar dat kpn de laatste weken zogenaamde x-kaarten uitgeeft die minder geheugen hebben
20*350ZO45°
Maar het blijft gewoon naadje dat je maar 7 smsjes kan opslaan. Is er geen mogelijkheid om het geheugen van je telefoon te gebruiken om extra smsjes op te slaan. Een of andere minder legale firmware update ofzo?
Hehe idd...Op zondag 27 januari 2002 18:37 schreef pep_82 het volgende:
Maar het blijft gewoon naadje dat je maar 7 smsjes kan opslaan. Is er geen mogelijkheid om het geheugen van je telefoon te gebruiken om extra smsjes op te slaan. Een of andere minder legale firmware update ofzo?
Ik heb alle smsjes die ik het afgelopen jaar heb gekregen met infrarood naar mijn Palm gestuurd. Daar staan ze nu heel overzichtelijk, met een klik gesorteerd op afzender of ontvangsttijd. Eerst stonden ze in mijn inmiddels verkochte 6210, maar dat geheugen werd zo traag.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
nopez dit ligt echt aan die f***ing chip.. ik erger me hier al jaren aanOp zondag 27 januari 2002 18:37 schreef pep_82 het volgende:
Verwijderd
In de 6210 kunnen 150 text berichten / 50 beeldberichten of een combinatie hiervan. De eerste paar berichten staan op je simkaart opgeslagen, wanneer deze vol is slaat ie alles in zn tel. geheugen op.
Zet je simkaart van een 6210 met 40 berichten in een andere gsm, zonder telefoongeheugen voor berichten. Dan gaat er gelijk een envelopje knipperen.
Zet je simkaart van een 6210 met 40 berichten in een andere gsm, zonder telefoongeheugen voor berichten. Dan gaat er gelijk een envelopje knipperen.
Verwijderd
Misschien een leuk idee om met ze allen tegelijk op te stappen bij
kpn. Sinds die €, braak ik helemaal op die kpn troep, 44 piek voor een kaart! Dit vond ik nou juist het mooie van kpn een 25 piek kaart.
Ik ga denk maar overstappen, meer vrijheid (sms bv.) en net zo duur al dan niet goedkoper, want die kaarten lijken zo nu en dan verdacht snel leeg te raken
Ik ga denk maar overstappen, meer vrijheid (sms bv.) en net zo duur al dan niet goedkoper, want die kaarten lijken zo nu en dan verdacht snel leeg te raken
Dat is wel chill, maar ik ga geen andere telefoon kopen alleen omdat ik meer smsjes wil :]Op maandag 28 januari 2002 02:35 schreef noki_JA het volgende:
In de 6210 kunnen 150 text berichten / 50 beeldberichten of een combinatie hiervan. De eerste paar berichten staan op je simkaart opgeslagen, wanneer deze vol is slaat ie alles in zn tel. geheugen op.
Weet iemand of de Nokia 5510 ook extra SMS geheugen heeft
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Pagina: 1