Wacht maar op Battlefield 1942(??)...
Battlefield ken ik niet, misschien een lnkje van de site van de makers ofzo?Op zondag 27 januari 2002 17:43 schreef Manic het volgende:
OFP en CE
Wacht maar op Battlefield 1942(??)...
Verwijderd
ze kosten nu toch niet meer zoveel...
ofp 20 euro
CE 5 -10 euro
Tribes 2 15 euro
`
``
`
`
`
`
`
`
`
`
`denk ik dan
[edit]
trouwens, die screenie hierboven ziet er wel gelikt uit
Verwijderd
ai volgens mij trekt me s3virge dx dit nietOp zondag 27 januari 2002 18:02 schreef Manic het volgende:
[afbeelding]
Jah, je kan er echt mee schieten en varen
Verwijderd
manic , is dit een mod voor ofpOp zondag 27 januari 2002 18:02 schreef Manic het volgende:
[afbeelding]
ignore uit
Nee vriend dis absoluut niet een mod.Op zondag 27 januari 2002 18:06 schreef arko19 het volgende:
[..]
manic , is dit een mod voor ofp
offtopic:
ignore uit
En over de systeem eisen.
Ik hoorde in een interview dat de min systeemeisen rond de Geforce 2 met 500Mhz CPU ligt.
Verwijderd
Ziet er erg mooi uitOp zondag 27 januari 2002 18:02 schreef Manic het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
hij noemt me vriendOp zondag 27 januari 2002 18:10 schreef Manic het volgende:
[..]
Nee vriend dis absoluut niet een mod.
En over de systeem eisen.
Ik hoorde in een interview dat de min systeemeisen rond de Geforce 2 met 500Mhz CPU ligt.
Net zoals Codename: EagleOp zondag 27 januari 2002 18:53 schreef MaXxX het volgende:
[..]
Ziet er erg mooi uitmaar hoe is de gameplay
Arcade, geen simulatie zoals OFP
En weer een tevreden gebruikerOp zondag 27 januari 2002 19:08 schreef arko19 het volgende:
[..]
hij noemt me vriend...
Verwijderd
haal me nou eens van ignore afOp zondag 27 januari 2002 19:31 schreef Manic het volgende:
[..]
[..]
En weer een tevreden gebruiker
Waarom ?Op zondag 27 januari 2002 19:51 schreef arko19 het volgende:
[..]
haal me nou eens van ignore af
Je staat er niet voor niets op, remember
Op zondag 27 januari 2002 19:51 schreef arko19 het volgende:
[..]
haal me nou eens van ignore af
uhum, ik denk niet dat dit erg ontopic is, ga dat aub niet hier bespreken waarom je op de ignore list staat etc.Op zondag 27 januari 2002 19:56 schreef Manic het volgende:
[..]
Waarom ?
Je staat er niet voor niets op, remember![]()
LOL, zal ik er ff een paar quotes van jou bij pakken ?Op zondag 27 januari 2002 20:04 schreef R.T.B het volgende:
[..]
[..]
uhum, ik denk niet dat dit erg ontopic is, ga dat aub niet hier bespreken waarom je op de ignore list staat etc.
Nee laten we dat maar niet doen...
Doen, er zullen een hoop *kick* quotes bij zittenOp zondag 27 januari 2002 20:05 schreef Manic het volgende:
[..]
LOL, zal ik er ff een paar quotes van jou bij pakken ?
Verwijderd
Pff, ja... R.T.B. en Devilseye staan echt wel in mijn Top3 blaatposters, de 3e is Qorne of Roy2001 (of zo).Op zondag 27 januari 2002 20:05 schreef Manic het volgende:
LOL, zal ik er ff een paar quotes van jou bij pakken ?
uhm geloof niet dat je tribes met die 2 kan vergelijken, je kan ze trouwens alle 3 niet vergelijken.......Op zondag 27 januari 2002 17:41 schreef R.T.B het volgende:
Welke si de beste van deze 3? (zie topictitel)
Het is FRIET!
LOLOp zondag 27 januari 2002 20:09 schreef 007 het volgende:
[..]
Pff, ja... R.T.B. en Devilseye staan echt wel in mijn Top3 blaatposters, de 3e is Qorne of Roy2001 (of zo).
blaatOp zondag 27 januari 2002 20:09 schreef 007 het volgende:
[..]
Pff, ja... R.T.B. en Devilseye staan echt wel in mijn Top3 blaatposters, de 3e is Qorne of Roy2001 (of zo).
Verwijderd
lamaOp zondag 27 januari 2002 19:56 schreef Manic het volgende:
[..]
Waarom ?
Je staat er niet voor niets op, remember![]()
Nou wat wil je dan van meOp zondag 27 januari 2002 20:24 schreef arko19 het volgende:
[..]
[offtopicmode] jij was de gene die me zwart begon te maken |:([/offtopicmode]
[En nu hou ik erover op, je stuurd maar een mail als het zo belangrijk is]
Lekker boeiend allemaal mensen.
Codename Eagle. Arcade is vet.
Verwijderd
Kijk vooral even naar dat vliegdekschip... die kan je ook bemannen en besturen !!!
Tussen OF en CE wordt het moeilijk. Ik ben een enorme van van Codename Eagle, maar ik zie heel veel potentie in Operation Flashpoint. Dat is gewoon een briljant spel. Helaas is het buggy en lelijk, en teveel gefocused op massive online play (20 tegen 20 man ofzo, er is geen fuck aan met zijn zessen). Codename Eagle is altijd fun. Zelfs 1 tegen 1
T2 valt zeker af. Da's gewoon UT maar dan in de buitenlucht. UT gameplay (rondspringende vlooien met lasers) staat me niet aan, maar dat weten jullie onderhand wel
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
kspeel het al sinds het uit is
is de multiplay te spelen in de co-op mode?? dus een mission uitspelen met zn tweetjes ofzo?Op maandag 28 januari 2002 21:22 schreef star-saber het volgende:
Tribes 2 is vet
kspeel het al sinds het uit is
Verwijderd
Dus asl je voor dikke fun gaat en niet absoluut voor scores gaat dan zou ik zeker T2 nemen.
nope alleen multi er zijn maar 5 "single" player missiesOp maandag 28 januari 2002 21:57 schreef SYCooo het volgende:
[..]
is de multiplay te spelen in de co-op mode?? dus een mission uitspelen met zn tweetjes ofzo?
eigenlijk training missies.
je kan ook oefenen op bepaalde maps met bots
Nou dikke fun = Codename Eagle hoor.Op maandag 28 januari 2002 22:13 schreef DjeV het volgende:
Dus asl je voor dikke fun gaat en niet absoluut voor scores gaat dan zou ik zeker T2 nemen.
Ik zie niet in hoe je bij T2 hilarische stunts uit kunt halen...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Yup. Komt deze zomer uit.Op vrijdag 01 februari 2002 19:13 schreef Flipmo2K het volgende:
CE is wel vet, maar ik zou gewoon ff wachten op Battlefield 1942, is volgens mij van dezelfde makers (maar dan nieuwer).
Dit vind ik nou de meest simpele en beste beschrijving die ik ooit van UT gezien heb!! Ik viel bijna van m'n stoel van het lachen!!! Thx Captain Pervert, deze hou ik erin!Op maandag 28 januari 2002 12:40 schreef Captain Pervert het volgende:
...UT gameplay (rondspringende vlooien met lasers) staat me niet aan, maar dat weten jullie onderhand wel
Jup Tribes2 OWNAGE!!!!!Op maandag 28 januari 2002 22:13 schreef DjeV het volgende:
Tribes 2 is gewoon dikke lol! bijv. elkaar in de lucht achterna zitten in 2 scouts is harstikke lachen! Het is wel iets onpersoonlijker dan andere online shooters maar opzich maakt dat niet zoveel uit want met wie je ook speelt, het blijft leuk! Het is ook harstikke mooi, al die massieve grote gebouwen en daar sta jij dan als klein opdondertje voor![]()