Toon posts:

Wingate de oorzaak?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb internet via wingate met LAN gedeelt (3 pc's) werkt goed
iedereen deelt mijn i-net connectie.
Is nu nog modem ..wordt binnenkort adsl

Maar nu loopt mijn pc vast na een tijdje internetten.
KANDA NOU !?

Heb alle neven proggie's uitgezet en nu tijdens forum bezoek
ook wingate uit gezet.
Is er een instelling die ik ben vergeten of is dit een ME prob?

Kan ik dus beter een ander proggie gebuiken.
K vond dit net zo'n mooi program om te zien en twekt op zich wel mooi maar kwil natuurlijk geen vastlopers.

Please advice

Win ME
LAn via netwerkadapter
Wingate pro 4.2
popup voor lan communicatie
icq 2000b
kapersky avp

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 20:02
Wingate (zowat alle versies) zijn berucht en beroemd dat ze na verloop van tijd de PC vastzetten. Al jaren hebben ze een probleem dat iets heeft te maken met het beheer van TCP-buffers. Deerfield, de maker, weigert dit probleem te erkennen en verwijst naar M$.

Zelf werd ik er (ook) gek van. Wingate loopt in de meeste gevallen in ca 1-7 dagen vast. E.e.a. afhankelijk van wat je doet. Brakke oplossing zoals ik (en bedrijven) deden was dagelijks de Wingate stoppen/starten en min mogelijk (wingate) services actief te hebben.

Beroerd als ik er van werd, ben ik nu overgestapt en werk probleemloos via een goedkoop NAT routertje. Het enige dat ergens jammer is, dat ik (dus) vanwege een hardware oplossing, dus geen userid autorisatie, authenticatie, statistieken enz. heb.

Het lost weliswaar niets voor je op, maar je bent tenminste niet alleen. Alternatief voor Wingate (t.a.v. Internet sharing) is Sygate of Winroute. Beide meer betrouwbaar dan Wingate.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 11:23 schreef PtrO het volgende:
Het lost weliswaar niets voor je op, maar je bent tenminste niet alleen. Alternatief voor Wingate (t.a.v. Internet sharing) is Sygate of Winroute. Beide meer betrouwbaar dan Wingate.
Had ik ook, ben overgestapt naar sygate...
Sygate is wel makkelijk, maar ook daar heb ik persoonlijk problemen mee. Soms loopt ie weken prima en soms nog geen uur (platform win2k): 'Sygate heeft fouten gegenereerd, etc.... '. Ikke nie snap...

Verwijderd

Topicstarter
Thnx

Mooi (en ook niet ;-( ) te weten dat k niet alleen ben.
Maar heb zitten denken( doe k soms) en heb ook nog andere video driver geinstalleerd.
Deze er dus weer afgehaald en oudere weer teeruggezet.
Nu hoop ik dat dit het geweest is en niet wingate want op zich ist een perfect proggie.

Als t nu blijkt in toekomst dat het weer voorkomt, gooi k Allegrosurf erop.Deze heb k net neergehaald en schijnt ook zeer goed te voldoen.

Bedankt voor jullie medeleven .

See ya

(8>