Toon posts:

Muis die trekt een beetje en loopt vast af en toe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie titel, mn mius die blijft soms een beetje hangen, egt irri, wat zou de oorzaak ervan zijn?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 22:22

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Wat voor een muis???

Is het een met een balletje? misschien schoonmaken.

Verwijderd

Topicstarter
zon logitec wheelman geloof ik, 2 knoppen en een wieltje, wieltje is grijs knoppen en uiterliuk lichtgrijswit.

Verwijderd

geef es wat meer info? Bij welk soort programma`s gebeurt het?s

Verwijderd

Topicstarter
gewoon de vaste software die je alteid krijgt bij een logitec muis, trouwens ik heb het balletje al schoongemaakt en mn muismat omgedraaid, ik denk dat het geholpen heeft, ff een beetje testschuiven.

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem! Nieuwe pc met XP & Logitech cordless keybord + muis.
nieuwe drivers e.d.maar het probleem blijft.
Ermee leren leven?

Of weet iemand een solution :?

paps

• Sebasstk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 21:35
ik heb ut ook met m`n logitech cortless desktop optical...

deze muis trek een beetje en blijt soms hangen bij de start knop en de ondergrond is goed batterij ook, en geen vreemde dingen op me pc...

Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52

Verwijderd

beetje optillen bij het scrollen en pointen :P

Verwijderd

Ik heb deze zelfde "oplossing" ook al ergens anders in een topic aangedragen, en daar werkte het, dus kijken of het hier ook zo is: Als je McAfee hebt draaien, zet het es uit, kijken of hij dan nog hapert.
Ik heb hetzelfde gehad (logitech cordless), en als ik dan iets opende (IE ofzo, of verkenner) dan ging m`n muis schokken. Virusscanner uit, nergens last meer van.

• Sebasstk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 21:35
Op zondag 27 januari 2002 17:56 schreef ___Joey___ het volgende:
beetje optillen bij het scrollen en pointen :P
tjah dat werkt wel maar het blijft irrietand!@

uhh virus killer ? hmm zal norton eens uitzetten

Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52

Verwijderd

Tja, als ie het wel doet als je de muis een beetje optilt heeft het nix met achtergrondprogramma`s te maken lijkt me. Dan zou ik ook nix anders kunnen bedenken dan goed schoonmaken en (als je een draadloze hebt) de connenctie testen. Good luck iig

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
hoe is die muis aangesloten? via usb?

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zondag 27 januari 2002 17:52 schreef R.T.B het volgende:
gewoon de vaste software die je alteid krijgt bij een logitec muis, trouwens ik heb het balletje al schoongemaakt en mn muismat omgedraaid, ik denk dat het geholpen heeft, ff een beetje testschuiven.
Euh, als het geen optical muis is moet je het vuil dat aan de wieletjes hangt met je nagel eraf krabben (moet ik ook doen op school wanneer de muis weer eens bagger gaat, niemand anders schijnt dit ooit te doen :( )

Als je geen schrik hebt van wat vijswerk kan je je muis ook openmaken en dan kan je de wieletjes nog makkelijker afkuisen ... laat ons weten of het opbracht eh
Pagina: 1