tijd voor verandering.
Ik geloof dat het ongeveer in de help van Altavista staat.
Iig op aantal keywords enzo... maar als je kei vaak iets erin zet werkt het weer niet blabla ben moe
Het beste kun je gewoon netjes meta tags meegeven en erop zetten wat erop hoort, en geen 'onzinnige' zooi in meta shit zetten (maak het ook niet te lang trouwens).
Iig op aantal keywords enzo... maar als je kei vaak iets erin zet werkt het weer niet blabla ben moe
Het beste kun je gewoon netjes meta tags meegeven en erop zetten wat erop hoort, en geen 'onzinnige' zooi in meta shit zetten (maak het ook niet te lang trouwens).
En zorgen dat de eerste 75 "tags" de "belangrijkste" zijn. AltaVista and a few others "lezen" niet meer dan dat. Vindex b.v. weer wel...
Life Is Not A Journey To The Grave With The Intention Of Arriving Safely In A Pretty And Well Preserved Body, But Rather To Skid In Broadside, Thoroughly Used Up, Totally Worn Out, And Loudly Proclaiming: Wow.... What A Ride !!!
maaar dan zit ik nog steeds met die vraag:
Hoe komen t.net en fok aan hun bezoekers? Ze hebben geen keywords of descriptions...en wat doet robot.txt in de root? Wat moet daar in staan?
hmm, meerdere vragen dus
Hoe komen t.net en fok aan hun bezoekers? Ze hebben geen keywords of descriptions...en wat doet robot.txt in de root? Wat moet daar in staan?
hmm, meerdere vragen dus
Verwijderd
<META name="description" content=" bTomson a class=l href=zooi.dsp?Action=Newssubmitschrijft/a:/b font color='#353535'Mischien een beetje te klein voor de gemiddelde tweaker hier, maar a href=http://www.gamefan.com/hotinfo.asp?s=5847&rs= target=newGameFan/a meldt ons dat de langverwachte Gameboy Advance in april eindelijk aan developers zal worden voorgesteld/font: "><META name="keywords" content="Gameboy Advance presentatie op 10 april">
wat is dat dan ?
uhhg maybe meta tags
wat is dat dan ?
uhhg maybe meta tags
ik probeer het nog eens..
ik ga naar altavista en type daar "koffiezetapparaat" in.
nu zijn er legio sites die dat woord in hun meta tags (?) hebben staan...mijn vraag is, hoe komt het dat nu juist die ene site bovenaan staat?
zou me kunnen voorstellen...
1)zit het langst in de data base van altavista
2)het gezochte woord komt op die site het meeste voor
3)die sites heeft de meeste hits
4)enz. enz. enz.
moet toch wel een eensluidend andwoord op zijn?
ik ga naar altavista en type daar "koffiezetapparaat" in.
nu zijn er legio sites die dat woord in hun meta tags (?) hebben staan...mijn vraag is, hoe komt het dat nu juist die ene site bovenaan staat?
zou me kunnen voorstellen...
1)zit het langst in de data base van altavista
2)het gezochte woord komt op die site het meeste voor
3)die sites heeft de meeste hits
4)enz. enz. enz.
moet toch wel een eensluidend andwoord op zijn?
tijd voor verandering.
Verwijderd
hits valt af --> kan altaivtsa niet weten 
langst in database kan
meeste trefwoorden ook wel vaak, als er een woord vaak herhaalt --> mag wel niet, als ze het merken wordt je gekickt
langst in database kan
meeste trefwoorden ook wel vaak, als er een woord vaak herhaalt --> mag wel niet, als ze het merken wordt je gekickt
Pagina: 1