Je ziet advertenties voor allerlei Optimizers voor internetverbindingen. Is dat nodig voor een kabelverbinding? Of anders gezegd: wat zijn de optimale instellingen in Windows 98 voor MTU, RWIN e.d. bij een kabelmodem gekoppeld aan een internetkaart in de PC?
Heb zelf al inmiddels MTU Patch gedownload en geinstalleerd van www.tweakfiles.com . Het lijkt erop dat dat de zaak versnelt (maar wat er nou precies is veranderd in het register weet ik niet). Is de zaak daarme afgedaan of kun je toch meer bereiken met InternetBoost, ISpeed en dergelijke programma's?
Verwijderd
he ik heb de oplossing gewoon een progje downen tweakdun en alles op mtu van 576 zetten, dan heb je al de snelheid winst die je wilt www.tweakfiles.com
Monkey,
ik heb via jouw tip ook www.speedguide.net eens bekeken en daar staat ook heel waardevolle info op!
Werkt prima.
Bedankt!
ik heb via jouw tip ook www.speedguide.net eens bekeken en daar staat ook heel waardevolle info op!
Werkt prima.
Bedankt!
Verwijderd
http://www.downloadaccelerator.com
werkt goed, opent meerdere connecties voor 1 file waardoor je sneller binnenhaalt (werkt alleen bij downloaden en is niet zoiets gaars dat je registry aanpast...)
werkt goed, opent meerdere connecties voor 1 file waardoor je sneller binnenhaalt (werkt alleen bij downloaden en is niet zoiets gaars dat je registry aanpast...)
Ja Sjaak2000, ik ben ook heel tevreden over de downloadaccelerator die jij noemt. Maar de de patch voor het register werkt niet alleen bij downloaden maar ook bij surfen.
Jan
Jan
Pagina: 1