Het is een beetje leeg bij virussen en veiligheid, zouden jullie niet maar beter dit forum verwijderen of laten jullie het maar gewoon zo?
Waarom zou het weg gaan 
Dat het niet altijd vol staat wil niet zeggen dat het niet nuttig is. Daarnaast is het erg handig onderwerpen met betrekking tot VV bij elkaar te hebben
Dat het niet altijd vol staat wil niet zeggen dat het niet nuttig is. Daarnaast is het erg handig onderwerpen met betrekking tot VV bij elkaar te hebben
Jup, VV is niet dood
het wordt gewoon iets minder gebruikt dan andere fora hier.
En misschien maar goed ook
Virus ==
ook zo'n beetje zoals Oprog zegt
(slotje
)
het wordt gewoon iets minder gebruikt dan andere fora hier.
En misschien maar goed ook
Virus ==
ook zo'n beetje zoals Oprog zegt
(slotje
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
SU is meestal ook maar leeg, zullen we die dan ook maar verwijderen? 
Nee, lekker laten staan dus.
Virussen? Scan ze hier!
SU leeg, wanneer dan?Op zondag 27 januari 2002 19:26 schreef wildhagen het volgende:
SU is meestal ook maar leeg, zullen we die dan ook maar verwijderen?
Meestal als ik daar ga kijken staat het vol van de posts
Als er net een modje langs is geweest is het weer wat leger ja...
Er wordt nogal wat op de verkeerde plek gepost. Topics die eigenlijk beter in V&V kunnen staan ook van in SA.
Sja.. Ik vind het wel een leuk forum
Dan moet mod SA beter movenOp zondag 27 januari 2002 19:42 schreef MAZZA het volgende:
Er wordt nogal wat op de verkeerde plek gepost. Topics die eigenlijk beter in V&V kunnen staan ook van in SA.
Verwijderd
[topic=393537]Op zondag 27 januari 2002 19:44 schreef SWINX het volgende:
Dan moet mod SA beter moven
Maar ik vind [forum=44] niet heel erg boeiend, misschien omdat het een beetje simpel over komt allemaal. Mij overkomen zulke foutjes niet zo snel omdat ik uitkijk met attachments en ik download geen risicovolle dingen ofzo.
NOFI maar het zijn toch meestal de beginners die dat overkomt, tenminste dat idee heb ik. Misschien dat het daarom niet echt een populair forum is. Maar goed, het hoeft niet zo hard weg, of dicht ofzo, misschien is het beter om de grenzen iets uit te breiden, ook naar user/group policies enzo?
ok jij wintOp zondag 27 januari 2002 19:50 schreef Cheatah het volgende:
[..]
[topic=393537]
Maar het was naar aanleiding van MAZZA's post, die had het over veel VV-topics in SA
Ik vind VV nog steeds een interessant forum en ben als het zo doorgaat echt niet van plan het op te heffen.
Overigens excuses voor de late reactie, maar chello vond het voor de 4e keer in 5 dagen tijd erg amusant om mijn verbinding de hele avond eruit te gooien.
Overigens excuses voor de late reactie, maar chello vond het voor de 4e keer in 5 dagen tijd erg amusant om mijn verbinding de hele avond eruit te gooien.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Hey gebruiker R.T.B heeft al 2 weken niet gepost, zullen we zijn account weggooien 
Komt op hetzelfde neer. Al wordt er niet veel gepost in VV, waarom zou je het dan verwijderen
Imo is er niet echt een forum atm wat de lading van VV zou kunnen dekken. Zowel SA als WOS hebben duidelijk betrekken op respectievelijk Software en Windows. En een virus is geen software, en heeft niks met windows zelf te maken.
Just my opinion ...
Komt op hetzelfde neer. Al wordt er niet veel gepost in VV, waarom zou je het dan verwijderen
Just my opinion ...
Pagina: 1