Ik moet een neiuwe DVD speler hebben, maar wel een goeie leifst, goed dat wil iedereen. Ik zag Bij Funprice een DVD speler , namelijk LG 16x/48x is dit een goeie, of weet iemand een test
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Gebruik deze eens!
Ik heb laatst nog een heel onderzoek gedaan naar de laatste interne DVD-spelers.
Gebruik deze eens!
idd....Op zondag 27 januari 2002 17:19 schreef TimMer het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Gebruik deze eens!Ik heb laatst nog een heel onderzoek gedaan naar de laatste interne DVD-spelers.
Gewoon zoeken....
Whatever.
Mjah.. zoek en gij zult vinden idd, maar ik heb deze nu net vandaag erin zitten.Op zondag 27 januari 2002 17:09 schreef slain het volgende:
namelijk LG 16x/48x is dit een goeie, of weet iemand een test
Had liever een AOpen 16x48 genomen, maar deze kon ik zo meenemen op m'n werk.
Een beschadigde DVD die hier ligt wordt onder win98 niet goed gelezen (loopt bijna vast) en onder win2k met een AOpen geen problemen....
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ga voor de NEC DV5700A of DV5800A werken hartstikke goed.
volgens mij waren die pioneer spelers ook goed..
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:22
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
litheon is ook mooi
en pioneer
lg is wat minder denk ik
en pioneer
lg is wat minder denk ik
Move [forum=6] > [forum=21]
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
ik zou voor een LiteON gaan, goedkoop en goede prestaties. Hoe het met de herrie zit weet ik niet.
Er staat nog ergens een topic over LiteON DVD, daar in staat een link naar een review over dat ding.
Asus schijnt ook goed te zijn (zelf geen ervaring) en zijn makkelijk regiovrij te maken.
Pioneer is ook redelijk, alhoewel deze soms wat moeite heeft met gekopieerde CD's (als in onleesbaar terwijl de cd goed is) (heb er zelf 1)
Er staat nog ergens een topic over LiteON DVD, daar in staat een link naar een review over dat ding.
Asus schijnt ook goed te zijn (zelf geen ervaring) en zijn makkelijk regiovrij te maken.
Pioneer is ook redelijk, alhoewel deze soms wat moeite heeft met gekopieerde CD's (als in onleesbaar terwijl de cd goed is) (heb er zelf 1)
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb al ruim een jaar een Acer DVP1640B speler (16xDVD en 40xCD-ROM).
Hij draait alles als een speer en DVD's schokvrij. Volgens www.pc-welt.de is hij nog steeds 1 van de besten.
Hij draait alles als een speer en DVD's schokvrij. Volgens www.pc-welt.de is hij nog steeds 1 van de besten.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Pagina: 1